نیم صفحه نخست روزنامه‌های امروز یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ استان کرمان را اینجا ببینید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نیم صفحه نخست روزنامه‌های امروز یکشنبه  ۷ شهریور ۱۴۰۰ استان کرمان را همراه با تیتر و عناوین متنوع به شرح زیر مشاهده کنید.

روزنامه‌های صبح امروز کرمان اغلب به انتخاب شهردار کرمان پرداختند. روزنامه کاغذ وطن در این باره این گونه تیتر زد: «شهردار کرمان از مشهد می‌آید»

این روزنامه هچنین در یکی از گزارش‌های خود محرومیت را این گونه تیتر کرد: «۷ کیلومتر تا محرومیت» و این گونه درباره این مطلب نوشت که مردم روستای «امامیه» در قلب کویر از آب بهداشتی و شرب محروم هستند و به ناچار از آب موتور پمپ‌های کشاورزی برای آشامیدن استفاده می‌کنند. این روز‌ها بیش از هر زمان دیگر شاهد فعالیت گروه‌های جهادی و مردمی در مناطق محروم هستیم؛ اما محرومیت در برخی از مناطق استان کرمان آن قدر عمیق است که سال‌ها زمان نیاز است که امکانات ابتدایی زندگی در برخی از مناطق دور افتاده تأمین شود.

روزنامه واقعه امروز به سخنان رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت پرداخت و به انتخاب شهردار کرمان اشاره کرد.

این روزنامه همچنین به رایگان شدن تست کرونا و ابلاغ این مطلب به مراکز درمانی و بهداشتی پرداخت.

روزنامه کرمان امروز در گزارشی کلاف سردر گم مردم کرمان و خواسته آن‌ها از دولت سیزدهم را این گونه تیتر زد: «از بی آبی و بیکاری تا روند کند واکسیناسیون»

این روزنامه همچنین در گزارشی با اشاره به سربلندی هیئت های عزاداری کرمان که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حفظ جان عشاق حسین کوشیدند، از آن ها قدردانی کرد.

رایگان شدن تست کرونا و میزان هزینه بستری کرونا در کرمان طی پارسال از جمله خبر‌ها و مطالب منتشر شده در رزونامه کرمان امروز بود.

شما می‌توانید تصویر نخست این روزنامه‌ها را با تیتر‌های متنوع دیگر در ادامه مشاهده کنید:

روزنامه کاغذ وطن

روزنامه واقعه

روزنامه کرمان امروز

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.