استاندار لرستان گفت: بانک‌ها ملزم به پرداخت تسهیلات مورد نیاز سرمایه گذاران شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،سید موسی خادمی استاندار لرستان اظهار کرد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات عظیم خودرو بروجرد، پترو پالایش پلدختر، پارسیلون و آب معدنی بیشه خرم آباد، آجر سفال کوهدشت و معدن سکوره چگنی با حضور سرمایه گذاران و مسئولان اجرایی و قضایی بررسی شد.

وی افزود: شرکت عظیم خودرو با ظرفیت تولید سالانه ۸۰ هزار خودرو به عنوان بزرگترین کارخانه خودروسازی بخش خصوصی به علت عمل نکردن به تعهداتش چند سالی است که تعطیل شده است.

به گفته استاندار لرستان برای حل مشکل شرکت پارسیلون خرم آباد و تبدیل آن به منظقه ویژه اقتصادی بانک‌های ملی، سپه و صنعت و معدن موظف شدند هرچه سریعتر طرح‌های خود را به دبیرخانه مناطق آزاد ارائه بدهند

مسائل و مشکلات شرکت پترو پالایش پلدختر هم از دیگر دستورات اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بود و افزایش پروانه بهره برداری قیر این واحد به ۲۲۰ هزار تن، ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح توسعه شرکت پترو پالایش پلدختر و نیز ۵۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش از خواسته‌های سرمایه گذار این شرکت بود.

مشکلات شرکت آب معدنی بیشه خرم آباد، آجر سفال کوهدشت و معدن سکوره چگنی هم در ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان بررسی و برای حل این مشکلات دستورات مقتضی صادر شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار