مدیر کشتارگاه صنعتی طیور زنجان گفت: باراه اندازی بزرگترین خط کشتار صنعتی بلدرچین شمالغرب در زنجان برای ۴۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نریمان نژاد مدیرکشتارگاه صنعتی طیور زنجان از راه اندازی بزرگترین خط کشتار صنعتی بلدرچین شمالغرب در زنجان خبر داد و گفت: با طرح توسعه ایجاد شده در این مجموعه، برای ۴۰ نفر ظرفیت اشتغال ایحاد شد.

او  افزود: خط کشتار صنعتی بلدرچین، ظرفیت کشتار ۳هزار قطعه در ساعت را دارد.

نریمان نژاد بابیان اینکه در مجموع شرکت تعاونی کشتارگاه صنعتی طیور زنجان برای ۲۰۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است، ادامه داد: بزرگترین افتخار ما حفظ اشتغال و حتی اضافه کردن شاغلان جدید در این شرایط است.

او ادامه داد: در حال حاضر شرکت کشتارگاه صنعتی طیور زنجان ظرفیت کشتار ۴ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ، ۵۰۰ بوقلمون و ۳هزار بلدرچین را در هر ساعت دارد.

انصاری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان هم در مراسم افتتاح بزرگترین خط کشتار صنعتی بلدرچین شمالغرب در زنجان گفت: خط کشتار صنعتی بلدرچین شرکت تعاونی کشتارگاه صنعتی طیور زنجان با اعتباری بالغ بر ۷میلیارد تومان و با مشارکت بانک توسعه تعاون اجرایی شده است.

او افزود: توسعه تعاونی‌ها از اولویت‌های ما است و در این مسیر حمایت‌های مختلفی در دستور کار است که از جمله آن‌ها می‌توان به ارائه تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی اشاره کرد.

حاج کاظمی مدیرکل دامپزشکی استان زنجان نیز در ادامه این مراسم گفت: تعاونی کشتارگاه صنعتی طیور زنجان امکانات مناسب و در خوری دارد و در سال‌های گذشته حتی برخی از محصولات خود را به کشور‌های همسایه صادر کرده است.

 او ادامه داد: کشتارگاه صنعتی طیور زنجان به عنوان نخستین کشتارگاه در زنجان در همه جهات پیشرو است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۳:۴۴ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام الان بلدرچین میتونیم تولید کنیم بیاریم ؟