مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با حضور در محل سرکنسولگری روسیه در اصفهان، با بوریس موریسوف درباره نحوه پرداخت غرامت پرونده شکاری توسط باشگاه روبین‌کازان گفت‌‌وگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن، مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با حضور در محل کنسولگری فدراسیون روسیه در اصفهان با بوریس موریتسوف سرکنسول روسیه دیدار و گفتگو کرد.


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در ارتباط با دیدار امروز خود با بوریس موریسوف در کنسولگری فدراسیون روسیه، گفت: در ابتدا پیرامون بحث دریافت مبلغ جریمه پرونده رضا شکاری از باشگاه روبین‌کازان گفتگو کردیم و با توجه به اینکه محکومیت این باشگاه منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات روبین کازان خواهد شد، پیشنهاد دادیم پس از دریافت مبلغ جریمه به عنوان حُسن نیت حاضر به همکاری و ارائه هرگونه اعلام رضایت از روبین‌کازان به جهت جلوگیری از بسته شدن پرونده نقل و انتقالات این باشگاه هستیم.

وی افزود: به سرکنسول روسیه در ارتباط با نحوه‌ی پرداخت غرامت پیشنهاد دادیم که در صورت امکان، معادل مبلغ ۳۰۰ هزار دلار غرامت روبین‌کازان، واکسن اسپوتنیک روسی جهت تزریق به بازیکنان تیم‌های مختلف، کادر و پرسنل باشگاه ذوب‌آهن مبادله شود، همچنین از کنسول روسیه جهت بازدید از مجموعه باشگاه و اماکن ورزشی ذوب‌آهن دعوت بعمل آوردیم که با استقبال کنسول مواجه شد.

فریدونی خاطرنشان کرد: همانگونه که مطلع هستید روسیه نقش بسیار مهمی در تاسیس کارخانه و مجموعه‌های بزرگ صنعتی ذوب‌آهن اصفهان داشته و از دیرباز بین طرفین ارتباطی تنگاتنگ وجود داشته است.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار