مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: برای تکمیل فاز یک باغ موزه دفاع مقدس استان، ۲۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار کارگر رئیس دفتر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کشور در نشست مشترک مدیران ارشد رسانه ملی در استان‌ها با مسئولان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: صدا و سیما نقش تعیین کننده و موثری در آشنایی مردم با سرداران شهید عرصه دفاع مقدس دارد.

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز درخصوص برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس گفت: روایتگری فرماندهان و روایتگران دفاع مقدس، رونمایی از کتاب‌های تولیدی در موضوع دفاع مقدس و  اینفوگرافی با موضوع دفاع مقدس از برنامه‌های شاخص هفته دفادع مقدس در استان است.

او افزود: تجلیل ۵ هزار و ۳۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس در استان در هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

سرهنگ فلاحی در خصوص آخرین وضعیت احداث باغ موزه دفاع مقدس استان و با اشاره به اجرای کلیات این طرح، بیان کرد: فاز یک این طرح آماده شده و باید به مناقصه گذاشته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی عنوان کرد:  ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار ملی و ۳ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان اعتبار استانی به طرح احداث باغ موزه دفاع مقدس استان اختصاص یافته که باید اعتبارات استانی را افزایش دهیم.

او ادامه داد: برای تکمیل فاز اول این طرح ۲۳ میلیارد تومان نیاز است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار