معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: طرح «هر خانه یک سلامتگر» با هدف مشارکت دادن دانش آموزان در پیشگیری از شیوع کرونا در این استان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان,مریم پاک بین معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان  بیان کرد: با توجه به اوج گیری شیوع ویروس کرونا و نظر به اهمیت فرهنگ سازی در این زمینه، هلال احمر طرح «هر خانه یک سلامتگر» را به منظور مسئولیت اجتماعی اعضای کانون‌های دانش آموزی هلال احمر و با هدف مشارکت در امر کاهش شیوع بیماری کووید ۱۹ اجرا می‌کند.

او اضافه کرد: در این طرح هر عضو کانون دانش آموزی به عنوان سلامتگر خانواده خود، نسبت به راهنمایی اعضای خانواده برای رعایت شیوه نامه های  بهداشتی اقدام کرده و از این کار خود فیلم و عکس تهیه می‌کند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان توضیح داد: برای انعکاس این اقدام و انتشار پیام دانش آموزان عضو هلال احمر به سایر دوستان، سلامتگر خانواده باید پیام خود را در قالب فیلم کوتاه موبایلی (حداکثر ۳٠ ثانیه)، نقاشی، خطاطی به همراه مشخصات سلامت گر (نام، نام خانوادگی، شهرستان و شماره تلفن همراه) به شعب هلال احمر ارسال کند.

پاک بین بیان کرد: ۹ شعبه هلال احمر آماده دریافت آثار دانش آموزان هفت تا ۱۸ سال بوده سپس اقدام به پالایش و انتخاب یکی از آثار منتخب کرده و آن را به مرکز استان و در ادامه این اثر برای داوری به سازمان جمعیت هلال احمر ارسال می‌شود.

او با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ اثر به شعب هلال احمر این استان ارسال شده است اظهار داشت: آثار منتخب حداکثر تا ۲۰ شهریور باید به این سازمان ارسال شود همچنین به هر ۹ اثر منتخب شعب هلال احمر استان جوایزی اهدا می‌شود.

منبع: ایرنا 

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.