مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از افزایش ۵ برابری تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد.

سام دلیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال استان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از افزایش ۵ برابری تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد.

دلیری گفت: امسال مبالغ تسهیلات مشاغل خانگی جهش ویژه‌ای داشته و حدود ۵ برابر افزایش یافته و به ۲۸ میلیارد تومان رسیده که تقسیم شهرستانی صورت گرفته است.

او در خصوص پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا هم گفت: ۶۵۱ میلیارد تومان از سال قبل به استان مرکزی اختصاص بافته بود که تاکنون ۹۱ میلیارد تومان به بنگاه‌ها پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: تقاضا داریم بنگاه‌هایی که دچار آسیب شده اند تا پایان شهریور مهلت ثبت نام در سامانه کارا را دارند تا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

او تصریح کرد: در بند ب تبصره ۱۶ ویژه مددجویان کمیته امداد ۲۴۵ میلیارد تومان برای سال جاری تخصیص پیدا کرده و ۶۷ میلیارد تومان هم برای بهزیستی ابلاغ شده است که در این راستا بانک‌ها آمادگی خود را اعلام کرده اند.

دلیری اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۰ درصد این مبلغ پرداخت شده است و از متقاضیان می‌خواهیم به دستگاه مربوطه مراجعه کرده تا بتوانند در اسرع وقت این مبلغ را دریافت کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.