مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۶ ماه گذشته ۱۰ کارخانه از واحدهای صنعتی راکد در استان به چرخه تولید برگشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید هاشم موسوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:  ۵۰ واحد صنعتی راکد در  شهرک های صنعتی استان شناسایی شده است که قابلیت راه اندازی مجدد را دارند. 

موسوی افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در کارگروه اقتصادی استان ۲۵ واحد از این واحدهای راکد امسال به چرخه تولید برخواهند گشت.

او بیان کرد: این واحدها با اقداماتی از جمله اعطای تسهیلات، حل مشکل مواد اولیه، نوسازی خطوط تولید و سایر نیازها و با راهنمایی مشاورین صنعتی سازمان به چرخه تولید باز خواهند گشت.

موسوی عنوان کرد: در ۶ ماه گذشته ۱۰ کارخانه از واحدهای درنظر گرفته شده به چرخه تولید برگشته اند.

او گفت: پنج واحد در شهرک های صنعتی و پنج واحد نیز در خارج از شهرک های صنعتی مستقر هستند.

موسوی گفت: با راه اندازی مجدد این واحدها ۴۸ نفر  به کار مشغول شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود: این واحدها در حوزه صنایع غیر فلزی، صنایع غذایی، مصنوعات سیمانی و نساجی فعالیت دارند.

موسوی بیان کرد: کار شناسایی واحدهایی ک قابلیت برگشت به چرخه تولید را دارند بر عهده کارگروه اقتصادی استان زیر نظر معاون اقتصادی استاندار  است و شرکت شهرک ها به عنوان یکی از اعضای این کارگروه در این زمینه فعال خواهد بود.

 ۶۴ درصد از واحد های صنعتی این استان شامل ۲۲۱ کارخانه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان مستقر هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.