استاندار کهگیلویه بویراحمد از شرکت فراوران طبیعت یاسوج بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار  این استان در بازدید از شرکت فراوران طبیعت یاسوج گفت: سرعت پیشرفت کارخانه بسیار مناسب بوده و امیدواریم با تکیه بر دانش علمی مدیریت کارخانه این مجتمع تولیدی به نقطه مطلوب برسد.

حسین کلانتری افزود: این کارخانه توان اشتغال زایی تا بیش از صد نفر را به صورت مستقیم دارد و مشکل تامین آب مصرفی و حمایت‌ها تسهیلاتی این کارخانه با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و بانک عامل رفع می‌شود.

خانم قره قانی مدیر عامل این واحد تولیدی با اشاره به اینکه فعالیت مجموعه در دو بخش تولید مواد آرایشی و بهداشتی، شوینده و عصاره و اسانس گیاهان دارویی می‌باشد، گفت: مرحله اول کارخانه که مربوط به تولید مواد شوینده بوده در حال فعالیت است و مرحله های بعدی نیز با تکمیل تجهیزات به چرخه تولید ورود می‌کنند.

این فعال اقتصادی از مشکلات سد راه این مجتمع را کمبود آب و حمایت‌های مالی لازم دانست و افزود: این مجتمع تولیدی برای فعالیت روزانه نیازمند قریب به ۶۰ هزار لیتر است و برای توسعه شرکت و رسیدن به نقطه مطلوب، تولید انبوه و حتی صادرات نیازمند همکاری در پرداخت تسهیلات بانکی هستیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.