رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: تاکنون ۹۷ هزار دُز واکسن به جامعه هدف در شهرستان‌های شاهرود و میامی تزریق شده که این میزان از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه طی ۲ هفته گذشته سرعت واکسیناسیون در شاهرود و میامی با تاخیر انجام شد و این امر موجب گلایه مندی مردم را فراهم کرد، گفت: کمبود واکسن در سطح کشور و عدم توزیع دلیل اصلی پایین آمدن سرعت واکسیناسیون در این شهرستان بود.

او با بیان اینکه در این بازه زمانی ۲ گروه از جامعه هدف به مراکز واکسیناسیون مراجعه داشتند، اظهار داشت: افراد مراجعه کننده برخی برای دریافت دُز دوم و برخی هم برای تزریق دُز نخست به این مراکز رجوع کردند که به علت کمبود واکسن صف‌هایی تشکیل شد و این امر نارضایتی مردم را به همراه داشت.

چمن تلاش کادر درمان طی ۱۹ ماه گذشته را طاقت فرسا خواند و ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود یکی از مراکزی است که با سرعت عمل بالای واکسیناسیون موجودی واکسن آن به سرعت صفر می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: با تمهیدات اتخاذ شده از سوی ستاد ملی کرونا در این هفته سرعت توزیع واکسن شتاب مناسبی خواهد گرفت و انجام واکسیناسیون به نحوه مطلوبی در شهرستان از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.