استاندار آذربایجان غربی گفت: برای شتاب بخشیدن به واکسیناسیون و پوشش افراد بیشتر، ۲ مرکز تزریق واکسن در ارومیه به صورت شبانه روزی دایر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی  روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تسریع در واکسیناسیون و پوشش افراد بیشتر، ۲ مرکز تزریق واکسن در ارومیه به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه واکسن کافی به کشور وارد شده، با ۲۴ ساعته کردن این ۲ مرکز سعی داریم روند سریع تری را در واکسینه کردن شهروندان ایجاد کنیم.

شهریاری اضافه کرد: طبق برنامه ریزی‌ها در نظر داریم طی روز‌های آتی، میزان واکسیناسیون را به روزانه بیش از ۵۰ هزار دز در آذربایجان غربی برسانیم.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین ۱۴ مرکز روزانه در شهر ارومیه راه اندازی می‌شود تا روند واکسیناسیون در ارومیه و استان شتاب گیرد.

شهریاری بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار اقدام برای دریافت واکسن تاکید کرد و گفت: طی ۲ ماه آینده مردم همراهی بیشتری در این خصوص داشته باشند تا شاهد کاهش بستری‌ها و شیوع کرونا نیز باشیم.

تاکنون بیش از ۹۲۶ هزار دز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شده است و رکورد تزریق روزانه واکسن در آذربایجان غربی ۲۸ هزار دز است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.