حجت‌الاسلام علم‌الهدی گفت: علت اصلی توطئه‌ها و فتنه‌‍‌هایی که امروز دنیای اسلام را در چارچوب اهداف استکبارجهانی به خود مشغول و درگیر کرده، ناشی از سیاست‌های مزدورانه صهیونیسم بین‌الملل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا علم‌الهدی عضو هیات رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در چهلمین روز درگذشت مرحوم محمدحسین فرج‌نژاد و اعضای خانواده اش در یزد افزود: سابقه توطئه‌های دشمنان گویای آن است که همواره در هر زمان

چهره‌های ارزشمند جامعه اسلامی در تیررس تیر‌های غضب یهود و صهیونیسم قرار دارد به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا علم‌الهدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب ادامه داد: همواره در حوزه‌های علمیه سرمایه‌های بزرگی وجود دارد، دشمنان هم به این امر پی بردند، بنابراین به دنبال ضربه زدن به این مراکز دینی، علمی و چهره‌های بزرگ انقلابی و علمی کشور هستند.

 مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه تمامی فتنه‌ها ناشی از از برنامه‌ها و فعالیت‌های صهیونیسم جهانی است، تصریح کرد: جنگ یهود با اسلام تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دارد و امام راحل زمانی که مبارزه را شروع کردند علیه صهیونیسم فریاد زدند و در وصیت‌نامه ایشان هم آمده که هرچه فریاد دارید بر سر اسراییل بزنید.

حجت الاسلام علم‌الهدی گفت: وظیفه امرور جامعه اسلامی و همه مردم، حوزویان و دانشگاهیان با بصیرت و انقلابی این است که دشمن و کفرجهانی را به خوبی بشناسند، چون دشمن از طریق فرهنگی بیشتر هجوم می‌آورد و قطعا عده‌ای وظیفه دارند دشمن صهیونیسم را به مردم معرفی کنند.

 عضو هیات رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: امروز توطئه اصلی که در دنیا علیه جهان اسلام وجود دارد، همان تشویق مردم به خصوص نسل جوان به فساد و ترویج افکار الحادی از سوی دشمنان است که همه باید به خصوص دانشگاهیان و حوزویان در مقابل آن بیش از گذشته با برنامه‌ریزی اقدام کنند.

حجت الاسلام علم‌الهدی به تلاش ائمه اطهار (ع) در تعلیم و تربیت شاگردان اشاره کرد و یادآور شد: آن‌ها با وجود تمامی موانع و دشمنی‌ها، شاگردان زیادی تربیت کردند و برای آشنایی مردم با دین و معارف اسلامی آنان را به شهر‌ها و روستا‌ها می‌فرستادند.

عضو هیات رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: هم اکنون شاهد استفاده بیشتر مردم از تلفن همراه و فضای مجازی هستیم و روز به روز هم بر دامنه کارکرد‌های آن افزوده می‌شود، منشای گسترش چنین رفتار اجتماعی مربوط به جامعه غربی و صهیونیسم بین‌الملل است، باید همه با بصیرت در مقابل آن ایستادگی کنند.

او گفت: امروز دین اسلام و این همه عظمت و شوکت آن محصول درختان کهنی است که امامان کاشتند و همچنان در حال شاخ و برگ دادن است.

موتورسیکلت حامل محمدحسین فرج‌نژاد از پژوهشگران، نویسندگان و از فعالان برجسته فضای مجازی کشور و خانواده‌اش، چهارشنبه ۲۹ تیرماه امسال در بلوار غدیر استان قم با یک خودرو سواری برخورد که متاسفانه پنج عضو این خانواده جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.

پیکر این فعال حوزه فضای مجازی در شهر ابرکوه به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار