در پی گلایه مردمی از قطعی برق روستا‌های خمین باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی این موضوع را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در پی گلایه مردمی از قطعی برق روستا‌های خمین خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی علت این موضوع را پیگیری کرد

در پی گلایه مردمی از قطعی برق روستا‌های استان مرکزی و پیگیری خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک اداره منابع آب شهرستان خمین با ارسال جوابیه مکتوب علت این موضوع را اتمام سقف حق آبه عنوان کرد.

موضوع گلایه مردم

متن ارسالی گلایه مردم به شرح  زیر است:

"سلام، ما از اهالی روستا‌هایی از توابع استان مرکزی شهرستان خمین هستیم.
دیگه خسته شدیم از قطعی برق؛ گناه روستایی‌ها چیه که اینقدر باید اذیت بشن؟ هر موقع برق میره تلفن‌ها هم قطع میشه!
شاید کسی بخواد زنگ بزنه؛ شاید کسی مریض باشه تو این اوضاع کرونایی؛ آخه دکل مخابرات نباید باتری داشته باشه که حداقل تلفن داشته باشیم؟
نمیدونم چرا این اتفاقات بیشتر تو روستا‌ها هست، آخه تو ۶ ساعت باید ۴ ساعت قطعی برق داشته باشیم؟ واقعا دیگه نمیدونیم چی بگیم؟! ".

پاسخ  شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

اما پاسخ روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی به شرح زیر است:

در مورد انتشار انتقادات برخی از مشترکین در روستا‌های خمین مبنی بر ناعادلانه بودن زمان قطع برق در مناطق مختلف به استحضار می‌رساند:

با توجه به کمبود ۱۵هزار مگاواتی در تامین برق و از مدارخارج شدن نیروگاه‌های برق آبی کشور، اطلاع رسانی و هشدار‌های لازم در مورد مدیریت مصرف و احتمال قطعی برق داده شده است.

در همین راستا در چند روز گذشته خاموشی غیرقابل برنامه ریزی در شبکه‌های برق اعمال شده است که علت این خاموشی‌ها کاهش بارش‌ها و در پی آن اتمام ذخایر نیروگاه‌های برق آبی بوده که مدیریت شبکه برق و تنظیم فرکانس را با مشکل مواجه نموده است.

و، اما در مورد خاموشی‌های با برنامه همانگونه که مستحضرید اطلاع رسانی از طریق سایت شرکت و شبکه‌های اطلاع رسانی مجازی بصورت گسترده اعلام می‌شود.

وتوزیع خاموشی در همه مناطق به صورت یکسان به وضوح در اطلاع رسانی‌ها به غیر از مراکز حساس اعم از بیمارستان‌ها و... صورت می‌گیرد قابل مشاهده است؛ لذا ضمن ارج نهادن به صبوری و دعوت مردم به همکاری در صرفه جویی برق، این شرکت را در راستای پایداری شبکه برق همراهی نمایید.

لازم به ذکر است براساس جلسات برگزار شده در استانداری شرکت مخابرات موظف به تامین برق اضطراری دکل‌های مخابراتی شده است.

مشترکان در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند با شماره ۱۲۱ (واحد اتفاقات و عملیات شرکت توزیع نیروی برق استان) تماس بگیرند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.