رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: چهار طرح بهداشتی در شهرستان رفسنجان و انار با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اسماعیلی ندیمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت:دو طرح در شهرستان رفسنجان و دو طرح هم در شهرستان انار در مجموع با اعتبار بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال  به بهره برداری رسید.

ندیمی،افزود:آزمایشگاه تشخیص مولکولی شهرستان انار که در بحران کرونا کاربرد دارد در زمینی با مساحت ۴۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۹ میلیارد ریال شامل ۱۸ میلیارد ساخت و ساز و ۱۱ میلیارد تجهیزات احداث شده است.

او بیان کرد: همچنین انبار دارویی در این شهرستان با مساحت ۲۵۰ مترمربع و اعتبار ۸ میلیارد ریال احداث شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به دو طرح آموزشی و درمانی رفسنجان افزود: یکی از این طرح‌ها سالن آموزش الکترونیکی با ظرفیت ۲۷۰ نفر است که اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده و دیگری هم اورژانس شماره سه شهری رفسنجان با مساحت ۲۲۰ مترمربع است که با اعتبار ۶ و نیم میلیارد ریال ساخته شده است.

ندیمی، اظهار داشت: از مجموع این ۱۵۰ میلیارد ریال ۲۰ میلیارد ریال توسط مجتمع مس سرچشمه و خیران و بقیه از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تأمین شده است.

او تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان پارسال یک آزمایشگاه تشخیص کووید ۱۹ (آزمایشگاه مولکولی) در مرکز شهر رفسنجان احداث کرد و این دانشگاه جمعیت ۳۷۰ هزار نفری رفسنجان و بیش از ۳۷ هزار نفری شهرستان انار را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار