حقیقی گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید با برنامه‌های ویژه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در ستاد بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال به لحاظ تحرکات دشمن در منطقه و همچنین در آستانه برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان متفاوت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود.

او با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های هفته دفاع مقدس حال و هوای کنگره شهدای استان زنجان را خواهد داشت، افزود: رسانه‌های زنجان برای تبیین برنامه‌های این هفته به میدان بیایند.

حقیقی  با بیان اینکه دفاع مقدس نماد عزت ملت ایران در برابر استکبار است، تأکید کرد: زمان خوبی است تا در هفته دفاع مقدس از مدافعان این روز‌های مردم که مدافعان و همیاران سلامت هستند در کنار پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت تجلیل شود.

استاندار زنجان فضاسازی شهر برای هفته دفاع مقدس را خواستار شد و به اجرای برنامه‌های این هفته بر اساس مصوبات ستاد کرونا تأکید کرد.


نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان باگرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: در هفته دفاع مقدس باید از همه اقشار و رده‌های حاضر در جنگ تحمیلی به ویژه جهادگران که سنگرسازان بی سنگر هستند یاد شود.

در این جلسه اعلام شد که در آغازین روز هفته دفاع مقدس قرار است از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس کشور تجلیل شود که در زنجان نیز برنامه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.