فرماندار گراش از مزین شدن منظر و سیمای شهری به تصاویر مبارک شهدا در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید غلام پور، فرماندار  شهرستان گراش در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت هفته دفاع  مقدس گفت:  به منظور پاسداشت ارزش‌ها و آرمان های شهدای هفته دفاع مقدس به عنوان منبع اقتدار جمهوری اسلامی، سیما و منظر شهری گراش مزین به تصاویر مبارک شهدا و نمادهای ارزشمند جبهه نبرد حق علیه باطل می‌شود.

او با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس، دوره‌ای فراموش نشدنی در تاریخ ایران اسلامی است، بیان کرد: دوران دفاع مقدس، دورانی طلایی و مملو از فداکاری و ایثار همه اقشار بود که نیاز است با توجه به فرصت هفته دفاع مقدس، به بهترین نحو برای نسل جدید بیان شود.

غلام پور با بیان اینکه ملت ایران اسلامی همواره با سلاح ایمان و توکل به خدا در برابر توطئه‌های دشمنان به پیروزی رسیده و می‌رسد، تصریح کرد: دشمن تا بن دندان مسلح در ستیز با ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد و ملت بزرگ ایران نیز در برابر زیاده‌خواهی‌های آنان، قهرمانانه ایستاد و جانانه مقاومت کرد.

فرماندار گراش بر لزوم ورود همه دستگاه‌ها در برنامه ریزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه‌ها باید طرح‌ها و برنامه‌های خود را مناسب با روزشمار و تقویم برنامه‌ها انجام دهند و مشارکت فعالانه داشته باشند.

او افزود: برنامه‌های این هفته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار