نماینده ولی فقیه خراسان شمالی گفت : خبر و تحلیل درست، منشاء تحول و اصلاح است. در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کنم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   نماینده ولی فقیه در استان در جمع خبرنگاران استان گفت: خبر  اگر درست و حساب شده باشد، مبنای تحول و رشد و تعالی می‌شود و در غیر اینصورت، خدای ناکرده باعث تخریب می‌شوید.


بیشتر بخوانید 


حجت الاسلام والمسلمین نوری افزود: شما رسانه ای‌ها تصمیم گیر نیستید، ولی تصمیم ساز هستید. چه تصمیم خوب و چه تصمیم بدی که یک مسئول می‌گیرد، ممکن است شما در آن سهیم باشید.

او گفت : اینکه با کسی یا مجموعه‌ای مشکلی دارید، نباید سبب آن شود که آن را کاملا تخریب کنید و مغرضانه دنبال مچ گیری باشید.

حجت الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد : ثقه و عادل بودن برای نقل روایات اهل بیت که مطرح شده، درباره خبرنگاران هم هست.

او گفت : ما دخالت در عزل و نصب‌ها نداریم همانطور که نمایندگان مجلس حق ندارند. در برخی نهاد‌ها پیشنهاد میدهیم.

او افزود : در برخی راهبری می‌کنیم و تذکر می‌دهیم؛ که گاه در خطبه‌های نماز می‌آید و ... که ممکن است تبعات وزارتخانه‌ای داشته باشد. شاید در ۹ ماه که آمدم، صد تلفن و نامه با اداره‌ها داشته ام.

نماینده ولی فقیه در استان گفت : نقد و راهبری و حمایت از وزیر و استاندار و فرماندار می‌کنیم. در کرونا وظیفه نداریم، ولی دو سه خطبه از کرونا گفتم.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین نوری و نهاد‌های مرتبط با دفتر نمایندگی، ولی فقیه در استان از جمله ستاد امر به معروف و نهی از منکر، سیاستگذاری ائمه جمعه، بنیاد غدیر، بنیاد مهدی موعود (عج) به سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.