به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجتبی موسوی رئیس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران درباره اهداف راه احدازی سامانهی ثبت شکایت از کارکنان شهرداری گفت: سامانه ۱۸۸۸ شهرداری تهران، از ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۵ راه اندازی شده است و دریافت کننده نقطه نظرات مردم در چهارقالب انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر و تشکر است؛ بازخورد نقطه نظرات همه شهروندان تهرانی در همهی حوزهها و ماموریتها و خدماتی که شهرداریهای تهران ارائه میدهد در سامانهی ۱۸۸۸ قابلیت دریافت دارد.
وی بیان کرد: یک بخشی از موضوعات انتقادی و شکایتی شهروندان تهرانی میتواند در قالب انتقاد از عملکرد کارکنان و مدیران باشد که برای این هم ساز و کار ویژه ایی در سامانه ۱۸۸۸ در نظر گرفته شده است؛ از نظر حفظ حریم شخصی، هم اطلاعات افراد پیام دهنده کاملا محفوظ است و به هیچ عنوان در اختیار حوزههای اجرایی و نظارتی قرار نمیگیرد؛ اگر کارمندان و کارکنان شهرداری تهران انتقادی از مدیرانشان داشته باشند پیامهای آنها را در قالب انتقاد دریافت میکنیم و در قالب دستورالعمل رسیدگی به حوزههای نظارتی ارجاع میدهیم و آن را تا وصول نتیجه پیگیری میکنیم و نتیجه را تا جایی که امکان دارد به فرد پیام دهنده منعکس میکنیم وباز خورد شهروند را هم میگیریم.
موسوی درباره بخش جدید سامانه گفت: بخشی درباره افزایش و ارتقای ضریب امنیتی هویت پیام دهندگان و بخشی دیگر درباره سیکل رسیدگی ویژه و خاص برای پیامهای انتقادی در نرم افزار سامانه ۱۸۸۸ شهرداری تهران تعبیه شده و از نظر زمان رسیدگی و کیفیت پاسخگویی ارتقاء قابل توجهی پیدا کرده است.
وی ادامه داد: اگر در قالب پیامهای تخلفاتی که ماهیت مفسده انگیز مانند رشوه و اختلاس داشته باشند به حوزههای نظارتی ارجاع میشوند و بعد از اثبات مکانیزمهایی در سامانه ۱۸۸۸ برای ارتقای انگیزه پیام دهندگان وجود خواهد داشت.
موسوی افزود: اگر پیام شهروندی منجر شود تا فساد قابل توجهی در شهرداری تهران کشف شود مکانیزمهای تشویقی وجود خواهد داشت اگر کارمند شهرداری باشند ارتقا رتبه و درجه پیدا میکند و اگر از شهروندان باشد از جهت مادی و معنوی از این بزرگوران تقدیر و تشکر میشود.
رئیس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران بیان کرد: تعدادی از شکایات براساس ماهیتشان در موضوعات رشوه، سو استفاده از مقام اداری و اختلاس هستند که به حوزههای نظارتی مانند حراست شهرداری کل تهران ارجاع داده میشوند و شکایتهایی که مربوط به کارکنان و عوامل پیمانکاری است و عوامل مفسده برانگیز و فساد ندارد در سامانه ۱۸۸۸ بیان میشود فرآیند رسیدگی به پیامهای ۱۸۸۸ خصوصا در حوزهی تخلفات و مفاسد تا وصول نتیجه پیگیری میشوند و بهای تخلف در شهرداری تهران را تا جایی که توانستیم بالا بردهایم.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
سپاسگزارم از شما بخاطر جمع آوری موتور سیکلتها بوسیله کفی ها ی شهرداری باز هم جای دار داره جلوی پاساژ حافظ ، پاساژ محمدی ، پاساژ جواهری ، سرای اقبال بوذرجمهری ، پلّه نوروز خان همیشه موتورهای زیادی تجمع میکنند و مانع رفت و آمد وتخلیه و بار گیری میشوند .
چند نمونه هم عرض کنم که بعد از مسجد امام رحمت الله علیه ، جلو پاساژ کویتیهای رضائی ، پاساژ حافظ ، ، سرای اقبال ، پاساژ بوذرجمهری ، پلّه نوروز خان و پاساژ شیرازی و ورودی آهنگران و تا تقاطع مصطفی خمینی همچنان بساط گسنران از 10 صبح تا پایان ساعت کاری بازار همچنان هستند و همچنان به کار غیر قانونی خود ادامه میدهند بویژه در مکان های یاد شده آلات قمار پاسور (ورق) براحتی در پیاده رو ها برای فروش مشاهده میشه که باور بفرمایید برکت را از بازار میبرند . دقّت بفرمایید عده ای از عوامل شهرداری با دست فروشان وبساط گستران رفاقت وهمکاری هم میکنند و پول از آنها دریافت مینمایند که چند وقت پیش شخصی بنام عباس که لباس شخصی هم داشت دست فروشان را مدیریت کرده و جای بساط به آنان پیشنهاد میداد . از شما خواهشمنده بخاطر حقوق کسبه و بازاریان و پرداخت مالیات بموقع آنان از بساط گستری و دست فروشی افراد معلوم الحال که در بین آنان ارازل و اوباشی هم هستند که چاقو بهمراه دارند جلو گیری نمایید تا وسایل و گوشیهای مردم به سرقت نرود وبچّه های مردم به خاطر ازدهام در اطراف دست فروشان گم نشوند . با سپاس فراوان
چرا شهرداری فیروز کوه باید نفری 2000 تومان بابت استفاده از سرویس بهداشتی بگیرد. خواستید عکس از بنر شهرداری و فیش پرداختی هم دارم
با سلام احتراما به عرض میرساند که با توجه به اینکه خیابان پنجم در خیابان امیراباد شمالی یکطرفه به سمت میدان قزل قلعه میباشد و با عنایت به توجه شهرداری منطقه 6 جلوی در ورودی خودرو در میدان را از سمت خیابان جلال ال احمد گذاشته و طرح ریزی کرده است و کلیه خودروها می باید از این خیابان وارد میدان شوند ولی بخصوص در ساعات 10شب تا 4 صبح وانت بار های نیسان ابی بار به میدان می برند از خیابان پنجم با سرعت زیاد و بسیار صدای مهیب در دل شب باعث بیخوابی و مزاحمت اهالی این خیابان میشوند و خودرو را درجهت خلاف ورودی در میدان رانده و باعث ازدهام خودروها برای ورود به خیابان کناری قزل قله شده و گاهی برخود زنده با فحاشی با راننده خورد روهای مجازی دارند که باید این مسیر ورودی را طی و به خیابان امیراباد از خیبان ششم و هفتم گردن خواشمند است به مدیریت محترم میدان قزل قله دستور دهید تا با این رانندگان نیسان ابی خاطی برخودر کنند تا از مسیر اصلی ورودی خیابان جلال ال احمد بار خودشان را به میدان قزل قله حمل کنند و مزاحمتی برای اهالی خیابان پنجم در دل شب بخصوص ماه خدا ماه مبارک رمضان با صدای مهیب خودرو نداشته یاشند. یاد اور میشوم که نویز پلوشن یا الودگی صدا باعث بهم ریختگی روح و روان و مشکلات جسمی انسانها خواهد شد پیگیری مسیولین محترم قابل شتایش و قدردانی خواهد بود .
با کمال احترام محبوب
از مجموعه رستورانی مروارید پارک چیتگر؛بابت غذای افتضاحش شکایت دارم ؛بنده دیشب ۱۴۰۰/۰۱/۰۴با مهمون هام به علت بسته بودن رستوران الماس شهر به مروارید چیتگر رفتم ...فقط این وبگم که خیلی خیلی متاسفم ؛آبروم جلو همسرم و مهمون هام رفت ،خواهش میکنم خود شما مسولین شهرداری یه شب برید یه سیخ کباب یاهر غذای دیگر بخورید واقعا افتضاحه ،افتضاح
جسارتا از رئیس ایستگاه متروی گلشهر بپرسید دلیل این که با وجود 2وبعضا3دستگاه قطار استند بای در خطوط غربی این ایستگاه چرا در ساعات پیک 2دقیقه مانده به زمان حرکت، قطار وارد خط میشود؟؟؟؟؟
این کار باعث تجمع مردم و مصدوم شدن برخی از هموطنان میشود و همه مردم عنوان میکنند این کار مترو برای اذیت مردم از طرف برخی افراد برنامه ریزی شده !!!!!
لطفا بررسی و رفع مشکل فرمایید که بخاطر این موضوع ساده نتایج زحمات عزیزان مترو نادیده گرفته نشود
ادعا میکنید اطلاعات شخص فاش نمیشه به گزارش تخلف رسیدگی نکردید طرف آمده میگه چرا پیام کردی تخلف من را
واقعا متاسفم برای این مملکت