مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: دسترسی اهالی سه روستای شهرستان دامغان به اینترنت همراه به نسل سوم ارتقا یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدیاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: فناوری سایت BTS همراه اول روستای دشتبو شهرستان دامغان برای دسترسی به پهن باند سیار ارتقا یافت.

او گفت: دسترسی اهالی روستا‌های دهخدا، سرتنگه و دشتبو از توابع دهستان تویه‌دروار بخش امیرآباد شهرستان دامغان به شبکه ملی اطلاعات و بهبود وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد ریالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق شد.

حسن پور بیان کرد: سایت تلفن همراه این روستا‌ها از فناوری نسل دوم به فناوری نسل سوم ارتقا یافت تا روستاییان بتوانند به شبکه ملی اطلاعات دسترسی داشته باشند.

حسن پور با اشاره به رومینگ فعال اپراتور ایرانسل در حالت voice در این روستا‌ها گفت: دسترسی این روستا‌ها به زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات موجب دسترسی بالای ۲۰۰خانوار به اینترنت پهن‌باند سیار در آن بخش شده است و روستاییان با ارتقای این سایت می‌توانند از خدمات باکیفیت اینترنت مانند انتقال سریع اطلاعات و چند برابر شدن سرعت اینترنت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.