مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: از بین طرح‌های گرنت فناوری، ۹ طرح استان با اعتبار ۲ میلیارد ریال پذیرش گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان اعلام کرد: در خصوص وضعیت گرنت فناوری رشد استان سمنان، با توجه به فراخوان‌های اعلام شده از ۲۱ طرح فناوری، گرنت فناوری رشد ۹ طرح در شورای پذیرش با اعتبار ۲ میلیارد ریال پذیرش گرفتند.

او ادامه داد: در مجموع برای ۲۳ طرح به میزان چهار هزار و ۸۷۵ میلیون ریال گرنت اعتبار تایید شد و ۲ هزار و ۴۳۹ میلیون ریال به منظور تحقیق و توسعه، یک هزار و ۲۱۸ میلیون ریال برای توانمند سازی و یک هزار و ۲۱۸میلیون ریال به منظور نیروی انسانی مورد تایید قرار گرفت.

حسن پور با بیان اینکه، پارک اقتصاد دیجیتال منشا ارائه خدمات، تجهیز و توسعه شرکت‌های فناور است، تصریح کرد: هدف از افتتاح پارک اقتصاد دیجیتال ارائه خدمات، تجهیز و توسعه شرکت‌های فناور و حمایت فعالیت‌های اقتصادی در بستر ICT استان است.

او  با بیان اینکه بازار فناوری اطلاعات در دنیا رتبه اول را داراست، ادامه داد: افتتاح پارک اقتصاد دیجیتال استان به عنوان دومین پارک اقتصاد دیجیتال کشور است که می‌توان از توانمندی‌های استان در خصوص فعالیت‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات و کسب و کار‌های ICT برشمرد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان خاطرنشان کرد: در راستای تحقق این هدف، با تعامل ایجاد شده بین دانشگاه‌ها و سایر مراکز تحقیقاتی، می‌توان کسب وکار‌ها و شرکت‌های رشد یافته در زمینه فناوری اطلاعات را در قالب تجهیزات و تسهیلات حمایت کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.