حجت الاسلام پورذهبی با اشاره به سپری شدن یک سال از خدمت خود در استان، گفت: رسیدگی به مشکلات مردم، محرومیت‌زدایی و تحقق توصیه‌های رهبری، همواره مهمترین دغدغه بنده بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در جمع رسانه‌های استان اظهار داشت: امیدوارم در آینده بتوانیم با تعامل و همفکری گروه‌های مختلف، ضمن به کارگیری و اجرای چهار توصیه رهبر معظم انقلاب، درباره مسائلی همچون اقتصاد، ارتقای سطح علمی علما، تقویت حوزه‌های شیعه و اهل سنت، رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم، بیکاری جوانان و محرومیت‌زدایی در برخی از نواحی منفصل شهری، روستا‌ها و شهر‌های کردستان که از مهم‌ترین دغدغه‌هایم بوده، گام برداشته و به اهداف تعیین شده برسیم.

او افزود: در حکم رهبر معظم انقلاب به بنده چهار توصیه «تکریم علمای دین، توجه به نخبگان، توجه به جوانان و ارتباط مستمر با مردم و همه اقشار اعم از شیعه و سنی» آمده که همه این اوامر سرلوحه عملکرد بنده در یک‌سال گذشته در استان کردستان بوده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه در طول یک سال گذشته سعی بنده این بوده که به صورت متمرکز به این چهار توصیه رهبری عمل کنم، اضافه کرد: تکریم علما در بخش‌های شیعه‌نشین و اهل‌سنت همواره مدنظر بوده و سعی شده ارتباطم با مردم بسیار ساده و قابل دسترس باشد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی با ابراز خرسندی از برقراری ارتباط بسیار خوب و صمیمی با جوانان، گفت: بیکاری جوانان و محرومیت زدایی موضوعی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

او به سرکشی و حضور در خانه‌های علما و نخبگان استان کردستان اشاره کرد و یادآور شد: در طول این مدت جلسات و نشست‌های هم‌اندیشی مختلفی با نخبگان علمی، سیاسی، فرهنگی و هنری در راستای توسعه و حل مشکلات کردستان برگزار شده است.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی ۱۳ شهریور سال ۱۳۹۹ با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده، ولی فقیه در کردستان منصوب شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.