قمیشی از آغاز عملیات واکسیناسیون خانواده‌های کادر درمان در شهرستان دزفول علیه بیماری منحوس کرونا خبر داد.

علی قمیشی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عملیات تزریق واکسن کرونا برای خانواده‌های کادر درمان در مرکز دیالیز زنده یاد معتمد از امروز، شنبه ۱۳ شهریور ماه در این شهرستان آغاز شد.

او با بیان اینکه عملیات واکسیناسیون طی ۲ روز و در ۲ شیفت کاری صبح و عصر با تلاش و همکاری تیم‌های واکسیناسیون انجام می‌شود، افزود: پیش بینی می‌شود در مدت مذکور حدود یک هزار نفر واکسن کرونا را دریافت کنند و مقابل این بیماری ایمن شوند.

قمیشی اظهار داشت: کادر درمان و خانواده‌های آن‌ها جزو اقشار آسیب پذیر جامعه هستند و به همین دلیل واکسیناسیون آن‌ها امری ضروری است و امیدواریم بتوانیم با تامین واکسن مورد نیاز، عموم مردم دزفول را واکسینه کرده و در آینده‌ای نزدیک شاهد مهار و ریشه کنی بیماری کووید-۱۹ در شهرستان و سراسر دنیا باشیم.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ با فوت ۵۱۵ بیمار کرونایی دیگر طی شبانه روز اخیر، شمار جان باختگان این بیماری منحوس از مرز ۱۰ هزار نفر عبور کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.