شرفی گفت: تاکنون ۳۸ هزار و ۸۰۵ دز واکسن کرونا در مسجد سلیمان تزریق که از این موارد نزدیک به ۱۳ هزار نفر هر ۲ دوز را دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ولی الله شرفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان با بیان اینکه اجرای مرحله واکسیناسیون عمومی، نیازمند همکاری و همراهی همه اقشار جامعه است و همچنان بر تداوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید می‌شود گفت: با دریافت واکسن کرونا همچنان احتمال ابتلای مجدد وجود دارد.

او افزود: کار واکسیناسیون ۳۸ هزار و ۸۰۵ دز واکسن به گروه‌های هدف در شهرستان مسجدسلیمان تزریق شد که از این تعداد، ۲۵ هزار و ۸۶۴ نفر دز اول و ۱۲ هزار و ۹۴۱ نفر، دز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

شرفی با بیان اینکه تزریق واکسن به معنای مصونیت ۱۰۰ درصدی مقابل بیماری کووید ۱۹ نیست، بیان کرد: رعایت اصول بهداشتی مقابله با کرونا برای بهبود شرایط کنونی به ویژه کاهش بار زحمت کادر درمان ضروری است.

این مقام مسئول با بیان اینکه شمار بستری‌ها، مراجعه بیماران سرپایی و مرگ بیماران مبتلا به کرونا همچون دیگر شهر‌ها در پیک اخیر، در شهرستان مسجد سلیمان نیز افزایش داشته است ادامه داد: از همشهریان عزیز می‌خواهم که بیش از پیش، با توجه به جدی گرفتن وجود واریانت‌ها و جهش‌های ویروس، شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.