کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته گفت: به نمایندگی از تمام بازیکنان تیم ملی مدال طلا را به همه مادران سرزمینم و مادر شهید بابایی تقدیم می‌کنم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داود علیپوریان پس از قهرمانی در پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو درباره مسابقه فینال گفت: بازی خوبی بود هرچند یک ست را از دست دادیم، اما بازیکنان خوب کار کردند و توانستیم قدرت والیبال نشسته ایران را به حریفان نشان دهیم.

او افزود: هر چند ما از ابتدای مسابقات، گلستانی یکی از بهترین بازیکنان تیم را به دلیل آسیب دیدگی از دست دادیم، اما جایگزین‌ها هم خوب بودند و بازی های خوبی را انجام دادیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران تصریح کرد: تیم ملی ایران هفتمین طلای پارالمپیک را کسب کرد و از این جهت رکورد و افتخاری است و امیدواریم قدر زحمات بازیکنان دانسته شود.


بیشتر بخوانید


او درباره دلیل باخت در ست سوم مقابل روسیه در فینال گفت: غافلگیر شدیم، اما به بازی برگشتیم.

علیپوریان ادامه داد: به نمایندگی از تمام بازیکنان، این قهرمانی را به مادرم و تمام مادران سرزمینم، به ویژه مادر شهید بابایی تقدیم  می‌کنم. مبارک همه مردم ایران باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا ۱۳۶۸
۰۰:۲۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
دمشششوووون خخخییییلللیییی گرم
فقط جلوی تبعیض گرفته بشه خیلی عالیه
برخلاف اینکه اصلا موافق دادن پول از بیت‌المال به فوتبالیست‌های بی بخار نیستم خیلی خیلی موافق اینم که به این قهرمان‌های با شرف جایزه بدن
آخرین اخبار