اخبار نتایج و حاشیه‌های روز یازدهم پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یازدهمین و آخرین روز از مسابقات پارالمپیک توکیو، برای کاروان ایران صبح امروز با برگزاری مسابقات نماینده‌های کشورمان در ۶ رشته پیگیری شد.

کاروان ایران که در روز یازدهم شلوغ‌ترین روز خود را در این مسابقات پشت سر خواهد گذاشت. کاروان ایران امروز در رشته‌های پارا تیراندازی (۲ نماینده)، پارا قایقرانی (۲ نماینده)، دو و میدانی (۲ نماینده در پرتاب وزنه)، پارا تکواندو (۲ نماینده)، پارا تیر و کمان در بخش ریکرو انفرادی (زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی) و تیم والیبال نشسته (فینال) به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

نتایج ورزشکاران ایرانی در روز یازدهم پارالمپیک توکیو:

تاریخ سازی عزیزی در پارالمپیک توکیو/ دوازدهمین طلا به نام پاراتکواندو ثبت شد

اصغر عزیزی نماینده وزن ۷۵+ کیلوگرم پاراتکواندوی کشورمان در فینال رقابت های پارالمپیک توکیو به مصاف حریفی از کرواسی رفت و در انتها توانست با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ مقابل حریف خود پیروز شود و مدال طلای پارالمپیک توکیو را به نام خود ثبت کند.

۲ سال پیش
قهرمانی ایران در والیبال نشسته پارالمپیک

تیم ملی تیم ملی والیبال نشسته ایران با برتری ۳ بر یک مقابل روسیه، قهرمان پارالمپیک توکیو شد.

۲ سال پیش
بیت سیاح نقره ای شد

صادق بیت سیاح ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان ظهر امروز در مسابقات پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو با پرتاب ۴۳ متر و ۳۵ سانتی متر در رده دوم قرار گرفت و مدال نقره را از آن خود کرد.

۲ سال پیش
شهاب از کسب مدال برنز پارالمپیک توکیو باز ماند

رایحه شهاب نماینده وزن ۵۸+ کیلو گرم پاراتکواندوی ایران با شکست مقابل نماینده بریتانیا از کسب مدال برنز پارالمپیک توکیو باز ماند. شهاب دیدار رده بندی را با نتیجه ۴۱ بر ۳۱ مقابل حریف بریتانیایی خود واگذار کرد و نتوانست دومین مدال برنز ایران را در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو کسب کند.

۲ سال پیش
تیم میکس ریکرو ایران از کسب مدال برنز پارالمپیک بازماند

تیم میکس تیر و کمان ایران در ماده ریکرو متشکل از ( زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی ) با شکست مقابل تیم ملی تیر و کمان چین از رسیدن به مدال برنز پارالمپیک توکیو باز ماند. تیم میکس ایران این مسابقه را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و نتوانست به رتبه سوم رقابت های پارالمپیک توکیو دست یابد.

۲ سال پیش
تیم پارا تیر و کمان ایران از رسیدن به فینال پارالمپیک باز ماند

تیم میکس ریکرو پارا تیر و کمان ایران در دیدار مرحله نیمه نهایی پارالمپیک توکیو به مصاف تیم ایتالیا رفت و که در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ از این تیم شکست خورد و از صعود به فینال پارالمپیک توکیو باز ماند.

۲ سال پیش
شهاب به رده بندی پارالمپیک توکیو رسید

رایحه شهاب نماینده وزن ۵۸+ کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل حریف اهل مراکش خود توانست به مرحله رده بندی رقابت های پارالمپیک توکیو صعود کند. حریف مراکشی نماینده کشورمان در این دیدار بر روی شیاپ چانگ حاضر نشد.

۲ سال پیش
عزیزی به فینال پارالمپیک توکیو صعود کرد

اصغر عزیزی نماینده وزن ۷۵+ کیلوگرم پاراتکواندوی کشورمان در مرحله نیمه نهایی رقابت های پارالمپیک توکیو با پیروزی ۹ بر ۴ مقابل نماینده روسیه به فینال این مسابقات صعود کرد. مسابقات فینال تا ساعتی دیگر برگزار خواهد شد.

۲ سال پیش
تیم میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی رسید

تیم میکس تیر و کمان ایران در ماده ریکرو متشکل از زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی در دیدار مرحله یک چهارم نهایی خود مقابل تیم بریتانیا با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شدند و به مرحله نیمه نهایی رقابت های پارالمپیک توکیو رسیدند.

۲ سال پیش
شهاب به دور دوم مرحله شانس مجدد صعود کرد

رایحه شهاب نماینده وزن ۵۸+ کیلوگرم پاراتکواندو کشورمان در مرحله شانس مجدد رقابت‌های پارالمپیک توکیو با پیروزی ۱۷ بر ۱۰ مقابل حریف مکزیکی خود به دور بعدی این مسابقات صعود کرد.

۲ سال پیش
عزیزی به نیمه نهایی پارالمپیک توکیو صعود کرد

اصغر عزیزی نماینده وزن ۷۵+ کیلوگرم پاراتکواندوی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های پارالمپیک توکیو با پیروزی ۱۱ بر ۹ نماینده کاستاریکا به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد.

مرحله نیمه نهایی این مسابقات از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.

۲ سال پیش
جوانمردی از کسب مدال بازماند

ساره جوانمردی نماینده پاراتیراندازی کشورمان در بخش تپانچه ۵۰ متر P۴ مختلط کلاس SH۱ که به فینال این مسابقات صعود کرده بود از کسب مدال باز ماند و با کسب رتبه هفتم به کار خود پایان داد.

وانمردی مدال طلای تپانچه بادی ١٠ متر زنان در پارالمپیک توکیو، مدال طلای در دو تفنگ ۵٠ متر میکس و تپانچه بادی ١٠ متر پارالمپیک ٢٠١۶ را در کارنامه دارد.

۲ سال پیش
فرج زاده در پرتاب وزنه ششم شد

سیامک صالح فرج زاده ملی پوش پارادو و میدانی کشورمان در ماده پرتاب وزنه با ثبت رکورد ۱۰.۸۰ متر مقام ششم را کسب کند. این ورزشکار در پرتاب اول رکورد ۱۰.۷۶ متر را ثبت کرد. او در پرتاب‌های بعدی ۱۰.۸۰، ۱۰.۷۲، ۱۰.۶۵ و ۱۰.۷۴ متر را به ثبت رساند و به مقام ششم دست یافت.

۲ سال پیش
بهروزی راد با رتبه هفتمی به کار خود در توکیو پایان داد

شهلا بهروزی راد نماینده قایقرانی ایران در پارالمپیک توکیو در فینال این مسابقات هفتم شد و به کار خود در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پایان داد. بهروزی راد در فینال این مسابقات با ثبت زمان ۵۲.۷۸۹ ثانیه در جمه ۸ فینالیست این مسابقات هفتم شد و از کسب مدال پارالمپیک توکیو باز ماند.

۲ سال پیش
جوانمردی فینالیست شد

ساره جوانمردی نماینده پارا تیراندازی ایران در پارالمپیک توکیو و در رشته تپانچه ۵۰ متر مختلط کلاس SH1 توانست با امتیاز ۵۳۹ رتبه سوم دور مقدماتی این مسابقات دست یابد و به فینال پارالمپیک توکیو صعودکند.

۲ سال پیش
ارم به کار خود در پارالمپیک توکیو پایان داد

سمیرا ارم نماینده کشورمان در رقابت‌های تیراندازی در ماده ۵٠ متر مختلط با امتیاز ۴۶۵ در رده ٣۴ و آخر جدول مقدماتی قرار گرفت و از صعود به فینال این مسابقات باز ماند و از پارالمپیک توکیو حذف شد.

۲ سال پیش
رایحه شهاب از رسیدن به دور دوم پارالمپیک توکیو باز ماند

رایحه شهاب نماینده وزن ۵۸+ کیلوگرم ایران در نخستین بازی خود در رقابت‌های پاراتکواندوی پارالمپیک توکیو با نتیجه ۳۰ بر ۹ مقابل حریف خود ازبکستانی خود شکست را پذیرفت و از صعود به مرحله بعدی این مسابقات باز ماند.

۲ سال پیش
جاهدی از صعود به فینال باز ماند

اسلام جاهدی ملی پوش قایقرانی ایران در مرحله نیمه نهایی کانوی ۲۰۰ متر پارالمپیک توکیو با ثبت زمان ۵۸ ثانیه و ۵۷ صدم ثانیه چهارم شد از صعود به فینال این مسابقات بازماند و از پارالمپیک توکیو حذف شد.

۲ سال پیش
بهروزی راد فینالیست شد

شهلا بهروزی راد نماینده قایقرانی ایران در نیمه نهایی کایاک ۲۰۰ متر پارالمپیک توکیو با ثبت زمان ۵۱ ثانیه و ۳۱۶ صدم ثانیه در گروه خود سوم شد و به فینال این رقابت ها صعود کرد.

۲ سال پیش

حواشی روز یازدهم

تقدیر از ساره جوانمردی برای قهرمانی همراه با حفظ حجاب و وقار زن مسلمان

  • ساره جوانمردی، مدال آور طلایی تیراندازی پارالمپیک توکیو۲۰۲۰ از سوی کمیته ملی پارالمپیک برای قهرمانی همراه با حفظ حجاب و وقار زن مسلمان، شایسته دریافت هدیه معنوی کاروان فرهنگی ورزشی سردار دل‌ها شناخته شد.

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار