اخبار نتایج و حاشیه‌های روز دهم پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دهمین روز از مسابقات پارالمپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات نماینده‌های کشورمان در ۴ رشته پیگیری شد.

کاروان کشورمان در روز دهم رقابت‌های پارالمپیک توکیو در رشته‌های، دوچرخه سواری (جاده استقامت)، دو و میدانی (پرتاب نیزه)، تیر و کمان (ریکرو انفرادی) و تکواندو به مصاف رقیبان خود می‌رود.

نتایج ورزشکاران ایرانی در روز دهم پارالمپیک توکیو:

امیری رکورد زد و طلایی شد

حامد امیری نماینده پارا دو و میدانی ایران در رشته پرتاب نیزه توانست با ثبت رکورد ۳۱ متر و ۳۵ سانتی متر علاوه بر شکستن رکورد جهان مدال طلای پارالمپیک ۲۰۲۰ را به دست آورد. او دهمین مدال طلای کاروان ایران را کسب کرد.

۲ سال پیش
پوررهنما به نیمه نهایی صعود کرد

مهدی پوررهنما نماینده وزن ۷۷- کیلوگرم پاراتکواندوی مردان ایران با پیروزی مقابل حریف ترکیه ای خود توانست به نیمه نهایی صعود کند. پوررهنما در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های پاراتکواندو توانست حریف ترکیه‌ای خود را با نتیجه ۳۷ بر ۲۱ شکست دهد و به جمع ۴ نفر پایانی این رقابت‌ها صعود کند.

۲ سال پیش
محمدی به خط پایان نرسید و حذف شد

مهدی محمدی نماینده پارا دوچرخه سواری ایران در رشته استقامت جاده کلاس C ۴_۵ پارالمپیک توکیو به مصاف حریفان خود رفت. مهدی محمدی به دلیل لغزندگی پیست نتوانست عملکرد خوی از خود نشان دهد و به زمین افتاد و از ادامه مسابقات باز ماند.

۲ سال پیش


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار