سرمربی تیم ملی پارا تیر و کمان گفت: همه شرایط برای پارا تیر و کمان فراهم شده بود، اما از نتیجه کسب شده راضی نیستم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مجید کهتری سرمربی تیم پارا تیر و کمان کشورمان بعد از شکست تیم میکس ریکرو مقابل چین و عدم دستیابی به مدال گفت: زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی تمام تلاش خود را کردند. زحمت زیادی هم کشیده بودند، اما نتیجه نداد.  ۲ ورزشکار و من به عنوان سرمربی به توکیو آمدیم و اگر هم اشتباهی رخ داده طبیعتا همه در آن شریک هستیم.

مجید کهتری با بیان اینکه کمی هم وضعیت آب و هوا به ضرر تیم ایران شد، ادامه داد: به هیچ عنوان به دنبال توجیه نیستم، اما به هر حال باران هم در مسابقه امروز کار را برای ما سخت کرد. البته شرایط برای همه برابر بود، اما بارش در کشور ما کم است و کم پیش آمده که در چنین شرایط آب و هوایی تمرین کنیم. در مقابل کشورهای اروپایی‌ همیشه بارندگی دارند.

کهتری در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیم پارا تیر و کمان راضی هستید؟ گفت: طبیعی است که راضی کننده نیست. البته همه امکانات برای تیم ما فراهم شده بود. کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون هر آنچه که خواستیم فراهم کردند و تیم هم هر چه در توان داشت ارائه کرد و اگر قصوری وجود دارد متوجه بنده است.


بیشتر بخوانید


او درباره برخی از اشتباهات هم که در مسابقه نمایندگان ایران رخ داد، اینگونه توضیح داد: فقط ۲ نفر در این تیم سابقه تجربه حضور در پارالمپیک را داشتند که  زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی بودند. بقیه نفرات هم برای اولین بار به بازی‌های پارالمپیک آمدند. ضمن این‌که مسابقه هم کم اعزام شدیم و بازیکنان کم تجربه بودند، اما حتما نقاط ضعف در آینده جبران می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار