رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان مشگین شهر گفت: مجتمع تفریحی و اقامتی شابیل با سرمایه گذاری بخش خصوصی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر گفت: با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی مجتمع تفریحی، اقامتی و پذیرایی در منطقه شابیل مشگین شهر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

او اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مرکز تفریحی، اقامتی و پذیرایی در مسیر لاهرود به شابیل در دست احداث است که این پروژه در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر افزود: برای احداث این پروژه که شامل واحد‌های اقامتی، پذیرایی و تله‌سیژ است بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی انجام می‌شود و تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز به این طرح ارائه شده است.

ایمانی عنوان کرد: این پروژه که احداث آن از سال ۹۷ آغاز شده تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم تا پایان سال شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آن بوده و زمینه جذب گردشگران به این منطقه را فراهم آورد.

او ادامه داد: راه‌اندازی این پروژه برای ۷۷ نفر در منطقه اشتغال ایجاد خواهد کرد و از جمله طرح‌های اشتغالزا در منطقه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.