فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: دو اوباش مزاحم و توزیع کننده مواد مخدر در تفرجگاه‌های شهر ملایر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت:به دنبال دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه دو اوباش مزاحم و توزیع کننده مواد مخدر در تفرجگاه‌های شهر ملایر این موضوع در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

او افزود:طی هماهنگی‌های قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه آن‌ها شناسائی شد و با اجرای دو طرح ضربتی و دقیق هر دو متهم تحت تعقیب در این مکان‌ها توسط ماموران این یگان شناسائی و دستگیر شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: در بازرسی از این مخفیگاه اوباش اول مقدار ۳۰ سانت هروئین و یک جام پایپ کشف و در بازرسی از مخفیگاه متهم دوم هم مقادیر ۸۰ گرم شیره تریاک، ۸۰ گرم تریاک و ۳۴ گرم سوخته تریاک به همراه یک دستگاه ترازوی توزین کشف و با تشکیل پرونده هر دو فرد دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل شدند.

سرهنگ سلگی با بیان اینکه با بررسی ماموران مشخص شد که متهمان دستگیر شده به ترتیب دارای ۶ و ۷ فقره سوابق قبلی در مواد مخدر، درگیری، سرقت و شرارت نیز بوده اند، تصریح کرد: توجه به مطالبات و دغدغه‌های مردم فرهیخته این شهرستان در حوزه برقراری نظم و امنیت از اولویت‌های دستگاه قضائی و پلیس محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۱۲ سارق، ۸ توزیع کننده مواد در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ملایر با محوریت مامورین کلانتری ۱۱ شهدا خبر داد و گفت: در راستای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر، معتادان متجاهر، سارقان و پاکسازی نقاط آلوده به ناهنجاری‌های اجتماعی که از مطالبات شهروندان بوده است، این طرح با هماهنگی دستگاه قضائی و با حضور جانشین، پلیس‌های تخصصی و یگان امداد در نقاط از پیش تعیین شده در سطح شهر ملایر به مرحله اجرا درآمد.

سلگی اضافه کرد: در این طرح با پاکسازی نقاط آلوده به حضور معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ۱۰ مورد مخفیگاه متهمان تحت تعقیب و شناسائی شده توسط ماموران شرکت کننده در طرح، بازرسی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر یادآور شد: این اقدام ضربتی منجر به دستگیری ۱۲ نفر سارق داخل خودرو موتورسیکلت کارگاه مزارع و خانه باغی، ۸ نفر مواد فروش و ۱۵ نفر معتاد متجاهر و کشف تعدادی زیادی اقلام مسروقه شامل موتور جوش، موتور برق، فرز، آچار آلات، وسایل داخل خودرو شد.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار