مدیر شرکت توزیع برق مهاباد گفت: کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق مشترکان به خاموشی‌ها پایان می‌دهد.

جلال زایر مدیر شرکت توزیع برق مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: کاهش نزولات آسمانی، افزایش دما و همچنین افزایش میزان مصرف از جمله عوامل اصلی قطعی برق بوده که اگر تمامی مشترکان ۱۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند به طور یقین خاموشی‌ها به پایان می‌رسد.

زایر با بیان اینکه مصرف برق در سطح استان ۱۹.۶ درصد افزایش یافته و افزود: افزایش تعداد مشترکان و گرم شدن میانگین دمای هوا در این مدت مهم‌ترین علت افزایش مصرف برق است.

وی تصریح کرد: همه این موارد موجب به هم خوردن تناسب در بحث تولید و تقاضای انرژی برق شده که برای حفظ و برقراری تعادل و جبران کمبودها، مجبور به اعمال خاموشی و قطع برق به صورت محدود و زمان بندی شده در سطح استان شده ایم.

این مقام مسئول با اشاره به اعلام و اعمال جدول زمان بندی قطع شبکه برق در مناطق مختلف سطح شهر اذعان کرد: انتظار داریم مشترکان ضمن اطلاع دقیق از این جدول و زمان‌های مشخص شده برای خاموشی ها، برنامه ریزی مناسبی داشته و همچنین بروز هرگونه مشکل و خسارت احتمالی دراین رابطه را به شرکت توزیع برق استان و ادارات تابعه گزارش کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.