دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از واکسیناسیون بیش از ۸۵ درصد زندانیان زندان‌های کرمانشاه علیه بیماری کرونا خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به اولویت دستگاه قضایی برای حفظ سلامت زندانیان، گفت : از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون دستورالعمل های بهداشتی با شدت تمام در زندان‌های کرمانشاه اجرایی می‌شود.

او گفت : در این مدت تعداد زیادی از زندانیان که دارای جرائم غیرعمد و خفیف بودند را به مرخصی فرستادیم تا با خلوت‌تر شدن فضای زندان ها، فاصله گذاری و دستوالعمل های بهداشتی بهتر رعایت شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زندان‌های کرمانشاه بگونه‌ای بوده که از ابتدای این بیماری تاکنون حتی یک مورد ابتلا به کرونا یا فوتی ناشی از این بیماری را نداشته ایم.

او افزود: تنها تعدادی مبتلا به این بیماری در زندان‌های کرمانشاه شناسایی شد که آن هم مربوط به افرادی بود که به تازگی وارد زندان شده بودند.

کرمی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سرایت بیماری کرونا به زندان‌های استان، برای زندانیان تازه وارد قرنطینه اعمال می‌شود.

او با اشاره به اجرای واکسیناسیون زندانیان علیه کرونا در کرمانشاه، افزود: خوشخبتانه تاکنون بیش از ۸۵ درصد زندانیان علیه کرونا واکسینه شده اند و و اکسیناسیون مابقی افراد نیز در دستور کار قرار گرفته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.