مسئول انجمن خیریه ابوتراب دشت آزادگان اقدامات اشتغالزایی، درمانی و عمرانی این انجمن که به همت خیرین و نیکوکاران انجام شده اند را تشریح کرد.

داوود نصیر مجد، مسئول انجمن خیریه ابوتراب دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در تشریح فعالیت‌های خیرخواهانه و خداپسندانه با مشارکت خیرین و نیکوکاران به منظور بهبود وضعیت معیشتی نیازمندان، خانواده‌های بی بضاعت و همچنین بیماران صعب العلاج گفت: با هدف ایجاد اشتغال برای یک زن سرپرست خانوار، یک دستگاه چرخ خیاطی از محل کمک‌های مردمی خریداری شد و در اختیار او قرار گرفت.

او به خرید یک دستگاه یخ در بهشت برای یک خانواده بی بضاعت و همچنین خرید یک دکه برای جوان یتیم که از بیکاری و سختی تامین مخارج زندگی رنج می‌برد اشاره کرد و افزود: با این اقدامات که با همکاری و حمایت همیشکی نیکوکاران سخاوتمند انجام شد، ۳ خانواده در مسیر خودکفایی و درآمدزایی قرار گرفتند.

نصیرمجد با بیان اینکه تامین مخارج و نیاز‌های درمانی از دیگر فعالیت انجمن خیریه ابوتراب دشت آزادگان محسوب می‌شود، اظهار کرد: با استفاده از کمک‌های مردمی، علاوه معالجه و درمان یک زن مبتلا به بیماری سرطان، برای ۱۰ بیمار نیازمند دارو‌های موردنیاز تهیه و به آن‌ها اهدا شد.

مسئول انجمن خیریه ابوتراب دشت آزادگان احداث سرویس بهداشتی برای یک خانواده نیازمند و بی بضاعت را از جمله اقدامات عمرانی این انجمن عنوان و تصریح کرد: افرادی که تمایل به مشارکت در کار‌های خداپسندانه و خیرخواهانه دارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۱۰۵۴۱۲۵۸۱۶ به نام بانک توسعه تعاون و متعلق به انجمن خیریه ابوتراب واریز کرده و توشه آخرت خود را پُربار کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.