مسئول انجمن خیریه ابوتراب دشت آزادگان اقدامات انجام شده برای کمک به نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش این انجمن را تشریح کرد.

داوود نصیر مجد مسئول انجمن خیریه ابوتراب دشت آزادگان در تشریح اقدامات انجام شده و ارائه خدمات مختلف به نیازمندان و افراد تحت پوشش این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ۳ ماه نخست امسال خرید مصالح ساختمانی برای تعمیر و بهسازی ۲ باب مسکن و احداث یک واحد مسکونی در شهر سوسنگرد انجام شد.

او با اشاره به ارائه خدمات درمانی به نیازمندان افزود: خرید دارو برای ۷ بیمار ساکن سوسنگرد، پرداخت هزینه عمل جراحی برای ۵ در سوسنگرد، مرعی، هوفل، پرداخت هزینه درمان برای ۵ بیمار در سوسنگرد، اهواز و مالکیه علیا، خرید یک دستگاه ویلچر برای یک نیازمند در سوسنگرد و همچنین خرید شیر خشک و پوشاک برای نوزادان ساکن سوسنگرد و ابوحمیظه انجام شده است.

نصیرمجد خرید تلفن همراه هوشمند برای دانش آموزان نیازمند، اهدای کمد، تخت و وسایل خواب، تعمیر تلویزیون و خرید البسه را از جمله خدمات ارائه شده در زمینه تحصیلی و لوازم خانگی عنوان کرد و اظهار داشت: لوله کشی کامل گاز و خرید در برای نیازمندان ساکن روستای جلیزی و ساریه در حوزه خدمات تاسیساتی صورت گرفت.

مسئول انجمن خیریه ابوتراب دشت آزادگان پرداخت کمک هزینه ازدواج برای ۳ زوج نیازمند، تهیه و اهدای خواربار، آرد و گوشت برای ۳۰۰ خانوار ساکن سوسنگرد، ابوحمیظه، جلالیه، مرعی، هوفل، بردیه، دهلاویه، آلبوعفری شمالی و جنوبی، مالکیه علیا، سفلی و ساریه، خرید مصالح ساختمانی برای یک کار تولیدی در هوفل و پرداخت اجاره منزل برای یک خانواد نیازمند در سوسنگرد را از دیگر اقدامات و خدمات ارائه شده به نیازمندان و افراد تحت پوشش موسسه عنوان کرد.

نصیرمجد در پایان با تقدیر از کمک‌های بی دریغ خیرین و نیکوکاران بیان داشت: نیکوکاران بازوان توانمند موسسه‌های خیریه هستند و با یاری آن‌ها می‌توان بخشی از مایحتاج نیازمندان را تامین و در اختیار آن‌ها قرار داد، به همین منظور شماره حساب ۵۰۲۹۰۸۱۰۵۴۱۲۵۸۱۶ به نام انجمن خیریه ابوتراب برای جمع آوری کمک‌های نقدی اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.