فرماندار خاتم گفت: تکمیل پروژه‌های حوزه بهداشت ودرمان شهرستان خاتم نیازمند تامین اعتبار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جواد میربهبودی فرماندار شهرستان خاتم به همراه دکتر حیدری رئیس بیمارستان آیت الله خاتمی هرات از پروژه‌های فعال حوزه بهداشت و درمان شهرستان بازدید کرد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده از پارسال تاکنون، عملیات احداث سه پروژه مهم و مورد نیاز مردم درحوزه درمان شروع شده که این پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است.

 میربهبودی افزود: پروژه توسعه بیمارستان با متراژ سه هزار و ۵٠٠ متر مربع در پنج بخش اتاق عمل، آی سی یو، سی سی یو، آزمایشگاه، اورژانس و سی اس آر با پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصدی همراه است.

او ادامه داد: تاکنون بیش از١٧٠میلیارد ریال اعتبار برای طرح توسعه بیمارستان هزینه شده و مبلغ ١٢٠ میلیارد ریال اعتبار نیز برای خرید تجهیزات سیستم تهویه و بخشی از تاسیسات تخصیص داده شد که درمرحله برگزاری مناقصه است.

او بیان کرد: برای تکمیل این پروژه‌ها نیازمند اعتبار جدید است و در صورت تأمین اعتبار پروژه‌ها تا پایان امسال تکمیل شده و به بهره برداری میرسد.

میربهبودی اظهارداشت: پروژه بخش عفونی با زیربنای ٢۵٠متر مربع که این پروژه نیز در اواخر سال ٩٩ در راستای تسریع در راه اندازی پروژه با سازه ال اس اف شروع شد و با صرف حدود  ٢٠میلیارد ریال اعتبار، از پیشرفت فیزیکی ٧۵درصدی برخوردار است و تجهیزات سیستم تهویه آن نیز با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خریداری شده است.

فرماندار شهرستان خاتم از دیگر پروژه‌های فعال حوزه درمان ساختمان چهار واحدی زیست پزشک دانست و گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد فعال است وکلیه تجهیزات آن نیز خریداری شده است.

میربهبودی افزود: علاوه بر پروژه های مذکور، در طول یکسال گذشته اقدامات و تحولات خوبی در حوزه بهداشت ودرمان شهرستان صورت گرفته است که از جمله آن ها میتوان به صدور مجوز پروژه بیمارستان ٩۶تختخوابی هرات، خانه‌های بهداشت شهریاری علیا و ولیعصر کندر، شروع پروژه اورژانش ١١۵ خوانسار و تامین اعتبار این پروژه‌ها و دو پروژه خانه‌های بهداشت فتح آباد وخوانسار در سال جاری اشاره کرد.

او گفت: پروژه بخش سی تی اسکن نیز با اعتبار ٢٠٠میلیارد ریال در خردادماه سال جاری به بهره برداری رسید و پروژه بخش ام آر آی نیز در مرحله صدور مجوز است.

انتهای پبام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار