استاندار بوشهر گفت: ساخت بیمارستانی برای مردم عسلویه به تصویب هیات دولت رسیده که انتظار است مجموعه نفت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی برای ساخت آن اقدام کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر پنجشنبه شب در نشست مدیران نفتی با وزیر نفت در عسلویه بیان کرد: مجموعه وزارت نفت در کنار اجرای طرح‌ها به اجرای مسئولیت اجتماعی خود در منطقه پیرامونی در این استان مقیّد باشند.

او افزود: توجه به عدالت اجتماعی و مسئولیت اجتماعی از جمله نکته‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در نشست با هیات دولت است که انتظار می‌رود این نکته همواره مورد توجه مجموعه نفت در عسلویه قرار گیرد.

استاندار بوشهر عنوان کرد: در همین زمینه ساخت بیمارستانی برای مردم عسلویه به تصویب هیات دولت رسیده که انتظار است مجموعه نفت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی برای ساخت آن اقدام کند و مردم عسلویه، جم، کنگان و دیر از مزایای این بیمارستان بهره‌مند شوند.

گراوند با تاکید بر پیگیری حقوق و دستمزد کارکنان مجموعه نفت گفت: حیف است نیرو‌های تاثیرگذار در این شرایط اقتصادی که تمام نگاه‌ها به سمت صنعت نفت، پتروشیمی‌و گاز است، دلسرد شوند.

او ادامه داد: ما از گاز، میعانات و نفت صحبت می‌کنیم در حالی که بالاتر از این منابع نیروی انسانی است که باید این صنعت را بچرخاند.


بیشتر بخوانید


استاندار بوشهر با انتخاب جواد اوجی به عنوان وزیر نفت مایه خوشحالی و برای صنعت نفت ارزشمند است، گفت: وزیر نفت دولت سیزدهم از جنس کارکنان نفتی است و توجه به نیروی انسانی از ویژگی‌های شخصیتی او است.

گراوند در خصوص تزریق واکسن کرونا به شاغلان صنعت نفت هم بیان کرد: در زمان حاضر با پیگیری صورت گرفته واکسن در جزیره خارگ، فلات قاره منطقه نفتی بهرگان در امام حسن دیلم، جم و عسلویه در حال انجام است و در صورت وجود مشکل پیگیری لازم در این خصوص انجام می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.