استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به افزایش زیرساخت ظرفیت واکسیناسیون خراسان رضوی در روز‌های آینده دانشگاه های علوم پزشکی آمادگی لازم جهت تسریع در امر واکسیناسیون را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی گفت: باید از همه ظرفیت‌ها از جمله نهاد‌های حمایتی مثل کمیته امداد، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و بنیاد برکت به منظور تامین واکسن مورد نیاز برای حاشیه شهر مشهد استفاده شود.

او افزود: باید سرعت واکسیناسیون افزایش پیدا کند در این زمینه مرجعیت اطلاع رسانی باید رسانه ملی و نشریات معتبر و رسمی باشد.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان رضوی در خصوص روند توزیع واکسن در شهرستان‌های استان ادامه داد: در این خصوص باید زیرساخت‌های لازم از قبل مهیا شده باشد تا مشکلی در صورت تامین واکسن وجود نداشته باشد و مراکز به مرور با تامین واکسن بیشتر، فعال شوند.

معتمدیان بیان کرد: با توجه به افزایش زیرساخت ظرفیت واکسیناسیون استان تا ۱۰۰ هزار دوز به محض دریافت واکسن تخصیصی در روز‌های آینده، دانشگاه علوم پزشکی آمادگی لازم جهت تسریع در امر واکسیناسیون را داشته باشند.

انتهای پیام//ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.