مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره اتفاقات رخ داده در این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به امضای قرارداد با عبدالله ناصری اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی قبلی، مذاکره نهایی و عقد قرارداد با بازیکنان مدنظر کادرفنی را در دستور کار داریم و فردا نیز با یک بازیکن جدید قرارداد امضاء خواهیم کرد.

نظمی افزود: علاوه بر این طی روز‌های آینده با ۴ بازیکن دیگر که در لیست ارائه شده از سوی سرمربی تیم قرار دارند، مذاکرات نهایی را انجام می دهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره آخرین وضعیت اکبر ایمانی نیز بیان کرد: این بازیکن با باشگاه تراکتور  قرارداد دارد و باید به این قرارداد پایبند باشد. هیچ تصمیمی در رابطه با ایمانی اتخاذ نشده است.

نظمی با تاکید بر اینکه تمامی بازیکنان به قرارداد خود پایبند هستند، خاطر نشان کرد: همان‌طور که بازیکنانی نظیر اخباری و نریمان جهان و ... طبق اصول حرفه‌ای به قرارداد خود متعهد هستند، همه باید در این مسیر حرکت کنند.

مدیرعامل تراکتور گفت: همانطور که پیش از این نیز تاکید شده «تراکتور» فقط یک سالار دارد آن هم هواداران هستند و غیر از این هیچکس نمی‌تواند خود را بالاتر از باشگاه ببیند. ما هم به هیچ عنوان تحت تاثیر جوسازی‌ها قرار نمی‌گیریم و مجدانه پیگیر حفظ منافع باشگاه هستیم.

نظمی درباره آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالات تصریح کرد: طبق آخرین مذاکرات مقرر شده که وکیل استوکس طی روز‌های آتی در ترکیه حضور یابد تا ضمن پرداخت مبلغ مورد نظر، رسید دریافت شود و همچنین صورت جلسه تسویه حساب با او را به فیفا ارسال کنیم تا نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه اقدام شود.

او  تصریح کرد: از هواداران عاجزانه تقاضا داریم که پشت باشگاه باشند تا منافع تراکتور زیر سایه نام افراد پایمال نشود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار