مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور درباره فسخ قراردادش با این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عباس‌زاده مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور درباره فسخ قراردادش با باشگاه تراکتور اظهار کرد: من تاکنون صبر کردم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد، اما با توجه به اینکه مدیران تراکتور هیچ اقدامی انجام ندادند، فسخ قراردادم را گرفتم.

او ادامه داد: باکمالوند هیچ صحبتی انجام ندادم، اما درخواست‌هایی از باشگاه تراکتور داشتم که متاسفانه مدیران باشگاه انجام ندادند و صحبتی هم با من نکردند.  

مهاجم فصل گذشته تراکتور درباره اینکه فصل موفقی که در این تیم داشت، بیان کرد: با اینکه مشکلات زیادی وجود دارد، اما خدا را شکر سال خوبی برای خودم و حتی تیم بود. همه کمک کردند تا این اتفاق رقم بخورد، اما نمی‌دانم امسال چه شرایطی به وجود آمده که این اتفاقات رقم بخورد.

عباس‌زاده تصریح کرد: در هفته‌های پایانی فصل مصدوم شدم و به کار‌های درمانی‌ام رسیدگی می‌کردم. این مدت هم از باشگاه هیچ خبری نشد و آمدم و فسخ قرارداد کردم.

او درباره  اینکه بند فسخ قرارداد داشته است یا خیر، اظهار کرد: بله، بندی در قراردادم داشتم که می‌توانستم زودتر از این‌ها فسخ قرارداد کنم، اما منتظر ماندم تا رسیدگی کنند، اما از طرف باشگاه هیچ خبری نشد تا قراردادم را فسخ کنم.

مهاجم فصل گذشته تراکتور درباره مشکلاتی که این تیم دارد و موجب ناراحتی هواداران‌شان شده است، بیان کرد: واقعیت این است که تراکتور تماشاگران خیلی خوبی دارد. درست است که در ورزشگاه نبودند، اما در فضای مجازی حمایت‌های زیادی از آن‌ها دیدم و واقعا پُرهوادار هستند. به شخصه خودم از حضور در تراکتور لذت بردم و دلم برای آن‌ها تنگ می‌شود. خیلی دوست داشتم در تراکتور بمانم، اما هیچ حرکت مثبتی از باشگاه ندیدم و قراردادم را فسخ کردم.

عباس‌زاده درباره  تیم فصل آینده‌اش عنوان کرد: ببینیم خدا چه می‌خواهد! تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا آمادگی فصل گذشته را در لیگ آینده هم داشته باشم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار