سلمان زاده از ثبت ۱۰ مورد فوتی و بیش از ۳۸۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد و سهم آبادان را نیمی از این تعداد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شکراله سلمان زاده؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مصاحبه با خبرنگار  گفت: دیروز ۱۰ نفر در  اثر ابتلا به کرونا جان باختند که  هفت نفر در آبادان و سه نفر در خرمشهر بودند.

 سلمان زاده از ابتلا ی ۳۸۳ مورد جدید مثبت در جنوب غرب خوزستان نیز خبر داد و افزود: این تعداد ۱۸۰ نفر مربوط به آبادان بودند و از خرمشهر ۱۱۳ نفر و  از  شادگان نیز ۹۰ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.

 او ادامه داد: از موارد جدید ابتلا ۳۲۵ نفر به صورت سرپایی  خدمات درمانی دریافت کردند که  شمار آنها در آبادان ۱۴۸ نفر، در خرمشهر ۸۸ نفر و در شادگان ۸۹ نفر بود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به وضعیت بیمارستان های زیر مجموعه این دانشگاه اشاره کرد وگفت:  در شبانه روز گذشته ۷۷ نفر بستری و ۸۵ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند که مجموع موارد مثبت بستری در بیمارستان ها در حال حاضر  ۵۱۷ نفر است.

از ابتدای اپیدمی تا کنون تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۲۶۵ هزار و ۷۰ مورد بوده که از این تعداد ۱۶ هزار و  ۴۳۲ نفر بستری و ۱۳ هزار و  ۱۹۲ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.