رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان گفت: تاخت و تاز کرونا در جنوب غرب خوزستان همچنان ادامه داردو روزهای پرخطری پیش رو است.

الهام بچاری رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت:درحال حاضر ۲۱۲بیمار در بیمارستان طالقانی آبادان بستری هستند که از این تعداد ۲۴نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و شرایط اصلا مساعد نیست.

او ادامه داد:تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان بسیار زیاد است و معمولا با حال عمومی بد مراجعه می کنند و محدوده سنی افراد مبتلا به کووید۱۹ مقداری کاهش پیدا کرده است.

بچاری با بیان اینکه افراد هفته اول ابتلا به کرونا پیگیر درمان خود شوند ،افزود:بیشتر افرادی که پس از ابتلا به کرونا متضرر میشوند،  خیلی دیر پیگیر درمان خودشان شده اند ، بنابراین توصیه میکنیم که روند درمان را حتما جدی بگیرند.

این مقام مسئول تصریح کرد:آمار بهبود یافتگان کرونا ،به صورت مختصر افزایش پیدا کرده است اما این آمار اصلا چشمگیر نیست و همچنان روزهای پر خطری را پیش رو داریم و کرونا به شدت در حال تاخت و تاز در منطقه است.

رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در خصوص تاثیر واکسیناسیون عنوان کرد: واکسیناسیون تاثیر بسزایی در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا دارد و تنها راه جلوگیری از بدتر شدن شیوع ویروس کرونا ،تداوم روند واکسیناسیون در کنار رعایت موارد بهداشتی است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.