مدیر اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه مینی‌بوس به دره در جاده کامیاران – پالنگان ۱۶ نفر کشته و ۱۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،رضا پیرا مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:  ۱۶ نفر تا این لحظه در حادثه واژگونی مینی بوس در نزدیکی روستای پالنگان جان خود را از دست دادند.

او افزود:حوالی ساعت ۱۱:۰۵ امروز پنجشنبه واژگونی یک دستگاه مینی بوس به مرکز ۱۱۵ اورژانس کردستان اعلام شد.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: این مینی‌بوس از مریوان به سمت پالگان حرکت کرده بود که در سرازیری گردنه "تفین" به پالنگان بر اثر عدم توانایی کنترل راننده به دره سقوط کرده است.

پیرا گفت:بلافاصله یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و۸ دستگاه آمبولانس به محل حادثه در روستای پالنگان در شهرستان کامیاران اعزام شدند و مصدومین  را به بیمارستان سنندج انتقال دادند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد:در فوتی های ناشی از این تصادف،دو کودک ۷ و ۱۰ ساله  نیز دیده می شود.

پیرا در مورد وضعیت مصدومین این حادثه  اظهار داشت:۴ نفر از این مصدومین به صورت سرپایی درمان شده اند و ۶ نفر  دیگر در بیمارستان سنندج بستری شده  و مداوای انها ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: تصادف رانندگی ، سقوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.