رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی قروه گفت :برخورد دو خودروی سواری در محور سریش‌آباد به بیجار یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت که از طریق اورژانس هوایی به مرکز استان منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، شاهرخ محمدی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی قروه اظهار کرد: امروز ۲ خودروی سواری در محور سریش‌آباد به بیجار حد فاصل روستای شوراب با یکدیگر برخورد کردند و سرنشینان آن زخمی شدند.

محمدی درباره ی جزئیات این سانحه افزود: این ۲ خودرو دارای ۸ نفر سرنشین بودند که یکی از سانحه‌دیدگان که کودک ۴ ساله بود، فوت شدو  ۲ نفر دیگر نیز در ۲ نوبت از طریق اورژانس هوایی به بیمارستان سنندج اعزام شدند، اما حال ۶ نفر دیگر مساعد است.

او با اشاره به وضعیت امدادرسانی به حادثه دیدگان این سانحه تصادف تصریح کرد: پس از اعلام گزارش مردمی به مرکز اورژانس قروه ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و از طریق هلال احمر و اورژانس شهر سریش آباد مصدومان به مرکز درمانی بیمارستان شهید قروه اعزام شدند.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی قروه اظهار داشت:آمبولانس‌های اعزامی به نوبت در زمان ۱۲ دقیقه به محل حادثه تصادف اعزام شدند و خدمات نجات و درمان را در کمترین زمان ممکن ارائه دادند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.