سرپرست آتش نشانی مریوان گفت : ساعاتی قبل تصادف یک دستگاه سواری ساینا با دستگاه وانت سایپا در جاده جدید مریوان _سنندج سه کشته بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، بهزاد شهبازی سرپرست آتش نشانی شهرستان مریوان گفت: تصادف یک دستگاه سواری ساینا  با  یک دستگاه وانت سایپا  در کیلومتر ۲۰ جاده جدید مریوان سنندج در خروجی تونل باغان نزدیک روستای شیخ عطار به وقوع پیوست و بعد از وقوع این حادثه و اطلاع آن به آتش نشانی مریوان، نیرو‌های آتش نشانی به همراه نیرو‌های جمعیت هلال احمر به محل حادثه رفتند.

شهبازی  افزود: ۲ سرنشین وانت سایپا در دم جان باختند که توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر به بیمارستان مریوان منتقل شدند، ولی راننده ساینا در داخل خودرو گیر کرد که با تلاش نیرو‌های آتش نشانی از داخل خودرو بیرون کشیده شده و به آمبولانس منتقل شد.

او بیان کرد: در حین انتقال راننده ساینا باتوجه به ضربه شدیدی که به او وارد شد و خونریزی داخلی قبل از رسیدن به بیمارستان در داخل آمبولانس جان خود را از دست داد.

سرپرست آتش نشانی مریوان اظهار داشت: راننده ساینا جعفر ذلکه‌ای هنرمند سرشناس و نامی منطقه مریوان و سروآباد بود که در نواختن شمشال بسیار توانمند و صاحب نام می باشد.

شهبازی  در مورد جزئیات تصادف این گونه گفت: وانت سایپا قبل از برخورد با خودروی ساینا از یک کامیون ۱۰ تن سبقت گرفته  و بعد از برخورد شدید با خودروی ساینا، کامیون نیز با آن‌ها برخورد کرده  که باعث وقوع یک تصادف زنجیره‌ای شد.

جاده جدید مریوان سنندج هشتم تیر سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد، پروژه جاده جدید سنندج - مریوان (واریانت تیژتیژ - گاران) ۵۲ کیلومتر است و در ۶ قطعه اجرا شده و شامل سه دستگاه تونل با سه هزار و ۶۳۰ متر که تونل باغان آن یک هزار و ۹۴۲ متر است.

علت تصادف در دست بررسی است و نیرو‌های پلیس راه در صحنه حضور دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.