معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: از نظر پزشک متخصص در رشته های مختلف کمبودی در استان وجود ندارد.

 ابراهیم جلیلی, معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در گفت‌وگو با خبرنگار با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه پزشکان متخصص به اندازه نیاز استان وجود دارد و کمبودی در این زمینه نداریم گفت:در استان همدان ۴۸۵ پزشک متخصص وجود دارد که از این  تعداد ۲۷۷ پزشک در شهر همدان و ۲۰۸ پزشک متخصص هم در دیگر شهرستان‌های استان همدان فعالیت می‌کنند.

او در ادامه افزود:در سال ۹۸ در رشته‌های غدد اطفال، جراحی قلب و ارتوپدی کمبود پزشک متخصص داشتیم، اما در حال حاضر مشکلی نداریم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان بیان کرد:با وجود اجرای طرح تحول سلامت و پیگیری‌های انجام شده که تاثیر بسزایی در رشد تعداد پزشکان به ویژه در استان داشته است در حال حاضر کمبودی متخصص در استان همدان نداریم.

جلیلی گفت:در شهرستان‌های اسنان همدان متخصصان با نیاز اولویت جذب می‌شوند که فامنین، تویسرکان، نهاوند، ملایر، کبودرآهنگ، رزن و بهار به ترتیب در اولیت جذب متخصص قرار دارند.

او با اشاره به بیمارستان‌های شهرستان‌ها یاد آور شد: بیمارستان امام حسن مجتبی در فامنین، بیمارستان، ولی عصر و سردار سلیمانی تویسرکان، بیمارستان علی مرادیان و شهید قدوسی نهاوند، بیمارستان امام حسین و مهر ملایر، بیمارستان امام رضا (ع ) در کبودراهنگ، ولی عصر در رزن و بیمارستان آیت الله بهار در شهرستان بهار بر اساس اولویت نیاز، پزشک متخصص جذب می‌کنند.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.