حاجتی گفت: حمایت های لازم برای اجرایی شدن تعهد موسسه رازی مبنی بر تامین واکسن کووپارس مورد نیاز انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با بیان اینکه باید اولویت ها درست شناسایی و برنامه ریزی شود، گفت: حمایت های لازم برای اجرایی شدن تعهد موسسه رازی مبنی بر تامین واکسن کووپارس مورد نیاز انجام خواهد شد؛ همچنین برنامه ریزی برای ورود به بازارهای جهانی و افزایش ظرفیت های مجموعه باید در دستور کار قرار گیرد.

او افزود: شیوع کرونا در حال حاضر تمامی فعالیت های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی و... را در دنیا و در کشور تحت تاثیر قرار داده و گریبانگیر همه کشورها است.

حاجتی با اشاره به این که مرگ یک نفر، کل خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: این امر نشان از اهمیت بحث واکسیناسیون دارد و باید حمایتی همه جانبه و درست در این حوزه داشته باشیم.

او رازی را یک برند جهانی عنوان کرد و افزود: این مجموعه افتخار کشور است چراکه همه مردم کشور نمونه ای از واکسن های رازی را در بدن خود دارند و ایمنی های ما در مقابل بسیاری از بیماری ها به واسطه زحمات پیشکسوتان این مجموعه است.

رئیس سازمان هدفمند سازی یارانه ها با تاکید بر این که با نگاه تخصصی جای ساخت واکسن رازی است، گفت: به عنوان فردی که موافق و مدافع خصوصی سازی هستم و معتقدم فضای رقابتی بهترین فضا برای رشد و توسعه است، در این موضوع نباید ریسک کنیم و موجب شود تا داشته‌ها و ظرفیت های بزرگ و غنی کشور را از بین ببریم.

او با تاکید بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای رشد و توسعه موسسه رازی و به دنبال آن تولید واکسن کووید۱۹، افزود: لازم است ضمن توجه به بازار های هدف جهانی با حمایت از چنین مجموعه هایی در کنار نیاز امروز که کنترل شرایط کنونی است به فکر آینده نیز باشیم.

حاجتی گفت: مجموعه ای مثل رازی نیاز مملکت است و اطمینان داریم اگر هزینه ای صرف آن می شود در نهایت به پژوهش و اجرا می رسد و آثار آن در رفاه خانواده‌های کشور مشهود خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.