فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از پلمب کارگاه تولید ماسک‌های غیر مجاز و کشف بیش از ۱۰۵ هزار ماسک در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار عبدی  فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: با توجه به شیوع موج پنجم کرونا در جامعه و سودجویی برخی افراد در تولید و فروش ماسک‌های غیر مجاز در سطح استان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی کارگاهی که در یکی از مناطق تبریز اقدام به تولید ماسک‌های غیرمجاز می‌کرد، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی محل مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: دربازرسی از این کارگاه ۱۰۵ هزار و ۸۰۰ عدد ماسک آماده توزیع کشف و همچنین ۲۰۰ رول پارچه ماسک، ۲۰ کیلوگرم کش و ۱۵ قرقره سیم به همراه ۶ دستگاه تولید ماسک کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه در این راستا پنج متهم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: این کارگاه به علت نداشتن پروانه فعالیت و عدم رعایت قانون نظام صنفی و آیین نامه اماکن عمومی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

سردار عبدی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری مردم با پلیس، تاکید کرد: مدافعان امنیت به طور شبانه روزی در کنار مدافعان سلامت در خدمت سلامت و امنیت جامعه هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.