دانشگاه علوم پزشکی مشهد، رویداد ایده پروری و کارآفرینی "نوآوران سلامت ۲" را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی سنکیان مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مدیریت دومین استارتاپ ویکند نوآوران سلامت و دفتر ارتباط با صنعت دانشکده پرستاری مامایی با همکاری شتاب دهنده سلامت الکترونیکی متاسل این رویداد علمی را در روز‌های ۲۰ تا ۲۲ مهرماه برگزار می‌کند.

او مهلت ارسال ایده‌ها را تا دهم مهرماه اعلام کرد و افزود: حضور در تیم رویداد‌های ایده پروری و استارتاپ برای اعضا هیات علمی (گرنت) و دانشجویان تحصیلات تکمیلی (پایان نامه) دارای امتیاز است و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد به سایت www.metacell.ir/care مراجعه کنند.

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد استقرار در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و یا شتاب دهنده متاسل و بهره مندی از تسهیلات مالی و بلاعوض برای رتبه‌های برتر را از جمله جوایز و تسهیلات برگزیدگان این رویداد علمی برشمرد.

سنکیان بیان کرد: به رتبه اول مبلغ ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض، رتبه دوم مبلغ ۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و برای ایده‌ای که موفق به کسب رتبه سوم شود، ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.