سرپرست مرکز بهداشت شهرستان سراوان گفت: بیش از ۱۷ هزار تست کرونا از مراجعان مراکز ۱۶ ساعته شهرستان سراوان از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.

دکتر سینا ملاشاهی صنعتگر سرپرست مرکز بهداشت شهرستان سراوان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: سه مرکز ۱۶ ساعته غربالگری کرونا در شهرستان سراوان به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: متاسفانه در همین مدت گذشته از ابتدای سالجاری ۹۴ نفر مورد فوتی کرونا در شهرستان سراوان داشته‌ایم و هم‌اینک ۲۰ نفر از شهروندان در بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با افزوده شدن ۴۱۲ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان طی ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۱۸ هزار و ۲۱۵ نفر رسید.

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری افزود: شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان با افزوده شدن هفت نفر دیگر در شبانه روز گذشته به ۲ هزار و ۴۵۶ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۳۸۹ بیمار حاد تنفسی و ۱۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: از مردم عزیز در خواست می شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار