طباطبایی گفت: بیش از ۲۲۰ هزار دز واکسن کرونا به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا به اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان تزریق شده است.

 طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  با گذشت بیش از چهار ماه از آغاز واکسیناسیون جمعیت عمومی بر اساس گروه‌های سنی تعیین شده هم اینک با روند مناسب، تزریق واکسن به افراد ۳۰ سال به بالای استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: بر اساس مطالعه کیفی انجام شده در خصوص دلایل امتناع از تزریق واکسن کرونا؛ ترس از عوارض واکسن بیشترین علت عنوان شده است.

معاون‌بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به تزریق واکسن‌ها در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هیچ گونه عوارض جدی ناشی از تزریق واکسن گزارش نشده است، از تمامی هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود درصورتیکه جزء گروه‌های اولویت دار هستند هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فصل سرما در پبش رو قرار دارد، از تمامی افراد و گروه‌های هدف واکسیناسیون تقاضا می‌شود برای انجام واکسیناسیون مراجعه کنند تا یک پوشش مناسب داشته باشیم.



www.irna.ir/news/۸۴۴۵۳۹۸۷/
سرخط اخبار استان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار