رییس مرکز بهداشت زاهدان گفت: از ابتدای شروع کرونا تاکنون در مجموعه بهداشتی این شهرستان بیش از ۱۶۲ هزار دز واکسن به افراد واجد شرایط تزریق شده است.

دکتر جلیل نجاتی رییس مرکز بهداشت زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: با هدف رضایت‌مندی و سهولت دسترسی مردم به مراکز تزریق واکسن هم اینک ۱۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان زاهدان فعال است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این مراکز در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت روستایی نیز واکسیناسیون گروه‌های هدف در حال انجام است افزود: هم‌اینک واکسیناسیون افراد دارای سن ۳۰ سال و بالاتر(متولدین سال ۱۳۷۰ و قبل از آن) انجام می‌شود.

رییس مرکز بهداشت زاهدان خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰۹هزار و ۶۳۲ نفر دز اول و ۵۲ هزارو ۴۲۴ نفر دز دوم واکسن کرونا خود را در این شهرستان دریافت کرده‌اند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با افزوده شدن ۴۱۲ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان طی ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۱۸ هزار و ۲۱۵ نفر رسید.

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری افزود شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان با افزوده شدن هفت نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته به ۲ هزار و ۴۵۶ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۳۸۹ بیمار حاد تنفسی و ۱۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: از مردم عزیز در خواست می شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار